Módní dům Tod's jmenoval nového kreativního ředitele
Walter Chiapponi přichází od značky Bottega Veneta, kde pracoval pod bývalým tvůrčím ředitelem Tomasem Maierem. Nyní ho čeká lepší pozice u značky Tod's.
Ve čtvrtek jmenovala značka Tod's nového kreativního ředitele pro dámské i pánské kolekce. První kolekci, kterou Walter Chiapponi uvede, bude podzimní pro rok 2020, kterou značka představí o půl roku dříve na jaře.
„Walter Chiapponi je talentovaný italský kreativista, který zná a je schopen spojit italský životní styl značky Tod's s nádechem modernosti, aniž by značka ztratila ze zřetele vysokou kvalitu a řemeslné zpracování, které je DNA značky,“ řekl prezident obchodní skupiny Diego Della Valle.
Chiapponi pracoval několik let pro značku Bottega Veneta po boku bývalého kreativního ředitele značky. Carlo Alberto Beretta, bývalý generální ředitel společnosti Bottega Veneta se v únoru zařadil ke značce Tod's, coby nový generální ředitel a logicky si tak všichni myslí, že byl spojovacím mostem mezi Chiapponim a módním domem Tod's. Ať tak nebo tak, čeká nás jistě nový duch, který značce přinese mnoho dalších úspěchů.
„Být schopen přispět k rozvoji tohoto italského životního stylu je pro mě výzvou a důvodem k hrdosti,“ říká o spolupráci Chiapponi.
tods.com