Módní značka Vuch nabírá nové designéry a rozjíždí spolupráci s dalšími známými českými jmény. Vzniknou tak unikátní projekty například s Pavlem Berky či Antonínem Šimonem
Česká módní značka Vuch zakládá novou designovou platformu Vuch Laboratory. Ta bude sdružovat vlastní designéry z týmu Vuch, který navíc aktuálně posiluje například o Antonína Šimona. Projektově pak bude spolupracovat na tvorbě nových kolekcí například s módními návrháři Dominikem Navrátilem a výtvarným umělcem Pavlem Berkym.
Společnost Vuch se prosadila díky svému originálnímu designu, který je klíčovým prvkem a DNA značky. Tento přístup umožnil úspěch na českém trhu nově pak expanzi do Německa a západní Evropy. Vuch dorostl do fáze, kdy na takovýto rozvoj opravdu má. Jak v rámci zkušenosti s byznysem, tak i kvality celého portfolia.
„Je to nový krok pro Vuch, který znamená vstup do ještě unikátnějších kolekcí, variací a barev. To, na co jste byli u nás zvyklí, ve Vuch Laboratory neplatí. Každá kolekce vznikne v kooperaci s návrhářem či návrhářkou a ponese i její jméno. Designéři z Vuch týmu budou celou dobu procesu v úzkém kontaktu s návrhářem a vše se ladí do posledního zipu. Hledáme nové cesty, nové barvy, nové materiály i nová pojetí, na které jste u nás nebyli zvyklí. Každý rok vzniknou 2-3 tyto spolupráce a pokaždé to bude stát zato,“ říká šéfdesignér a spoluzakladatel Vuch Martin Kůs.
Prvním výsledkem Vuch Laboratory je kolekce Antonína Šimona, který má zkušenosti s návrhy bot, kabelek i dalších doplňků. Jako interní senior designér si vzal tento odpovědný úkol na bedra a výsledek stojí za to. Jeho kolekce kabelek An-Noor a Eliora přináší nejen elegantní vzhled, ale také hlubší poselství, které v individuální podobě zapůsobí na každou majitelku. Kabelky v sobě nesou unikátní kombinaci designu a skryté symboliky, které se odráží jak ve vnějším vzhledu, tak i v jejím nitru – duši kabelky. Vnější design kabelek vychází z klasických vintage tvarů a přetváří je do moderního pojetí New Classic, který vyzařuje eleganci a sofistikovanost.
Duše není černobílá a stejně je tomu i v kolekci VUCH LABORATORY × ANTONIN SIMON. Duši kabelky zde ztělesňuje její interiér, který skrývá něco navíc. Autorská podšívka je navržena v jedinečném spojení iniciál VVV AS, které symbolizují nejen propojení značky Vuch a autora projektu, Antonína Šimona, ale také metaforickou otázku „WAS?“ (německy „CO?“). Tato myšlenka odkazuje na nekonečný proces hledání nových interpretací, kdy se každý detail stává součástí hlubšího příběhu, příběhu autora, který dává kus sebe. Duše kabelky je místem, které vidí především majitelka, je to prostor, kde se skryté myšlenky prolínají s osobním příběhem.
„Dalším v pořadí bude Dominik Navrátil, který je známý svými inovativními přístupy k módnímu designu a má za sebou několik úspěšných kolekcí. Následně se můžeme těšit i na Pavla Berkyho, uznávaného pro své jedinečné kombinace tradičních a moderních prvků. Vždy jsme si zakládali na tom, že každý design Vuch kouseků vzniká u nás na Chrudimsku rukou našich designérů od podšívky až po poslední pin či zip. Laboratory toto posouvá ještě na vyšší exklusivnější level,“ dodává Martin Kůs.
Vuch touto strategií navazuje již na první vlaštovky tohoto směru, kterými byly spolupráce s úspěšnými designéry, návrhářem sneakersek Martinem Brnou či pop-artovým výtvarníkem Josefem Ratajem. Martin Brna navíc svými designy pomohl značce Vuch vstoupit nově do segmentu obuvi. Spolupráce byla pro obě strany úspěšná, zákazníci se tedy mohou těšit na další nové kolekce, nově již z dílny Vuch Laboratory, jejíž součástí bude také Martin Brna.