Monochromatická kolekce značky Fendi vycházela z myšlenek na rodinu a tradice
Silvia Venturini Fendi se důstojně rozloučila poslední kolekcí, kterou coby kreativní ředitelka dámské divize značky Fendi navrhovala. Její sbírka vycházela z myšlenek na rodinu a tradice a jednalo se o nejkomplexnější kolekci, jakou kdy vytvořila.
Zdroj: Vogue.com
Vnučka italských zakladatelů módního domu Fendi naštěstí nekončí úplně. Bude se dále věnovat pánským kolekcím, ovšem dámská divize již bude patřit pouze britskému návrháři Kimu Jonesovi. Ten kromě nové pozice zastává i funkci kreativního ředitele pánské linie značky Dior. Bude velmi zajímavé sledovat, jak Jones naváže na tento úspěch se svými dámskými kolekcemi. Už nyní jsou ale někteří módní kritici trochu skeptičtí.
Siluety a estetika nejnovější kolekce silně připomínala 20., 30. a 40. léta s nádechem moderna. Silvia Venturini Fendi se opět distancovala od streetwearu, který je posledních pár sezon u módních domů velmi populární, a spíše se zaměřila na elegantní módu. Povětšinou monochromatické barvy a oversized linie byly občas narušeny barevnými romantickými šaty s výšivkami, krajkou a kladly důraz na pas. Bylo zde od každého něco a nechyběly ani pánské oděvy. U mužů dominovaly převážně volná saka a košile s krátkým rukávem se stejně barevnými kalhotami či kraťasy. Dlouhé kabáty zase byly spárované s barevnými vysokými ponožkami, což celému looku dodalo na extravagantnosti.
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com
Zdroj: Vogue.com