Mulberry a jeho módní obrození

Mulberry a jeho módní obrození

Mulberry se, zdá se, znovu konečně našlo. Po dlouhém hledání kreativního ředitele vypouští do světa první kolekci po dvouleté pauze. Jste zvědaví, co se u Mulberry změnilo a co zůstalo stejné?

U Mulberry poznáte, jak rychle ten čas v módním průmyslu letí. Už to jsou totiž tři roky, co značku kvůli kreativním neshodám s vedením opustila její dlouholetá kreativní návrhářka Emma Hill. Mulberry dva roky pečlivě hledalo a zdá se, že má konečně novou vůdčí osobnost. Nový kreativní ředitel Johnny Coca to při tvoření podzimní a zimní kolekce neměl vůbec jednoduché, očekávání i nastavená laťka byly vysoko. Jak se s takovou výzvou Coca popasoval a co všechno zahrnul do své debutní módní řady pro Mulberry? Dopředu prozradíme, že riskoval.

U Johnnyho Coca je znatelné jeho zaměření na módní doplněk, které poctivě piloval u módního domu Céline. Pro Mulberry navrhl širokou škálu kabelek, což je doplněk, jenž je pro Mulberry snad nejtypičtější. Pokud si chcete koupit kvalitní kabelku, musíte jít k Mulberry a nemusíte se bát, že by se s novým návrhářem u značky v oblastí kabelek cokoli změnilo.

Dalším podstatným znakem kolekce jsou kabáty. I s těmi si Johnny dal velmi záležet a vyplatilo se. Líbí se nám, že se nebál a pustil se i do výrazných vzorů a barev - jak u kabátů a kratších bund, tak i u topů a šatů. Základem tohoto oživení se stala kanárkově žlutá a oranžová barva.

V kolekci se ale objevily i novinky - hluboké výstřihy, materiál připomínající síťovinu a celkový mix různých druhů kratších šatů. Johnny tak ukázal, že dědictví Mulberry se bude držet, ale zároveň, že se s jeho vlastními příspěvky do kolekcí nebudeme nikdy nudit.

Foto: style.com

Mohlo by vás zajímat