Nadace návrhářky Tory Burch s projektem Fellowship má svého vítěze

Nadace návrhářky Tory Burch s projektem Fellowship má svého vítěze

A že to nebylo jednoduché rozhodování, to by vám jistě řekla nejenom známá designérka, ale všichni porotci, kteří k rozhodnutí museli dospět.

Ve čtvrtek 11. kvbětna 2017 totiž nadace Tory Burch odhalila vítěze v rámci projektu Fellowship. Z původních 800 přihlášených se počet snížil nejprve na 30 finalistů, pak na vybraných 10, pro které bylo připraveno i veřejné hlasování na internetu a nyní porota vybrala jediného vítěze.

Sto tisíc dolarů na podporu svého podnikání si odnesla Paris Sabo, jako zakladatelka značky Dr. Brite. Bývalá doktorka z onkologické chirurgie se rozhodla pro vyvinutí netoxických a cenově dostupných výrobků společně se sestrou jednoho zubního lékaře. Sabo uvedla, že nápad pochází z osobních starostí o zubní pasty, jež obsahují oxid titaničitý, sulfáty a triklosan. Látky, které FDA nedávno zakázala ve výrobcích na péči o pleť, nikoliv však v produktech o ústní dutinu. Cílem značky Dr. Brite je tedy snaha změnit kosmetický průmysl.

„Měli jsme 10 podnikatelů a všichni jsou hodni vítězství. Bylo proto nesmírně těžké, vybrat jednoho vítěze. Jediné co bych řekla, je, že jsme tady proto, abychom vám pomohli. Je to komunita a vy jste její součástí,“ řekla návrhářka Burch hostům finálního večera. Ti se nakonec během čtyřdenního finálového pobytu v New Yorku skutečně dokázali spojit. „Nezáleží na tom, kdo vyhraje nebo prohraje. Je to všechno o spolupráci, takže všichni opravdu sdílíme všechno,“ řekla Anit Hora ze společnosti Mullein & Sparrow.

Pro Tory Burch je její nadace a úspěch, který projekt Fellowship přináší, skutečným měřítkem toho, jak mohou být různí podnikatelé a jejich podniky životaschopné. „Jsem na to neuvěřitelně hrdá!“ dodala.

wwd.com

Mohlo by vás zajímat