Nadpozemsky krásnou bohyni lásky ztvárnila Zendaya v monumentální kolekci Lancôme x Louvre make-up
Když se střetnou světy Lancôme a Louvre, vznikne jemná a přirozeně krásná kolekce make-upu. Tu v nové kampani prezentují ambasadorky značky Zendaya, Aya Nakamura, Amanda Seyfried a He Cong.
Prostory uctívaných muzejních sálů v rámci kampaně Lancôme x Louvre poskytly dokonalé prostředí, které je věčným pramenem inspirace a v kampani ztělesňuje mýty a příběhy zvěčněné do kamene v podobě několika soch. Zendaya ztělesňuje Afroditu, bohyni lásky a sexuality a v černých šatech působí opravdu nadpozemsky.
Amanda Seyfried v kampani zastupuje Dianu z Gabii, která je sochou ženy v závěsu a s největší pravděpodobností ztělesňuje bohyni Artemis. Topmodelka He Cong přináší kouzlo Venuše z Milo a Aya Nakamura je řeckou básnířkou Corine.
Od založení pravděpodobně nejznámějšího muzea na světě uběhlo již 230 let a jeho velkými sály doposud prošlo nespočet různých umělců, kteří přišli nasát moudrost dávných mistrů. Dodnes je muzeum oázou pro všechny tvůrce i milovníky umění a prolíná se zde historie se současností.
Aby Lancôme vydoloval z podstaty uměleckého prostoru co nejvíce, zaměřil se na devět ikonických soch, které do své kampaně zahrnul. Venuše de Milo, Okřídlené vítězství Samothrace, Corine, Diana z Gabii, Nymfa se štírem, Echo, Hygeia, Venuše z Arles a Spící hermafrodit.
Každá socha nabízí svůj jedinečný příběh a zároveň odráží tóny a texturu make-upu, o což se zasadila globální kreativní ředitelka značky Lancôme, Lisa Eldridge. Prostřednictvím této spolupráce Lancôme x Louvre je překlenuta propast staletí a spojeno klasické umění s moderní krásou. S historií přesahující 90 let bere značka Lancôme toto ikonické setkání jako příležitost k předefinování paradigmat krásy a dokazuje, že krása i umění jsou v neustálém pohybu.