Návrhářky značky Timoure et Group tvoří modely pro čtyři roční období

Návrhářky značky Timoure et Group tvoří modely pro čtyři roční období

Jak tvoří Timoure et Group a jaký kus oděvu zažívá renesanci

Akad. mal. Ivanu Šafránkovou jsem zastihla v jejím butiku při akci, kdy se šest módních butiků sídlících v historickém centru Prahy rozhodlo opět spojit a pomoci potřebným, tentokrát v rámci akce jarní Módní koktejl ve prospěch mobilního hospice RUAH. Návrhářky v jeden den nejenže přivítaly osobně ve svých buticích zákazníky, ale každý zákazník, který tento den dobrovolně přispěl libovolnou částkou do pokladniček umístěných v jejich obchodech, získal slevu ve výši 5 % na celý nákup jarních kolekcí těchto známých českých značek.

Já jsme měla příležitost vyzpovídat osobně jednu z dvojice návrhářek stojících za módní značkou Timoure et Group Ivanu Šafránkovou.

Představíte mi nejnovější kolekci Timoure et Group?
Letos jsme v kolekci měli hodně korálově červenou, oranžovou, modrou, samozřejmě naši oblíbenou černobílou kombinaci, to je taková naše tradice, dále nechyběly šedá a tmavě modrá. Modely jsou hodně o ženských siluetách, máme hodně šatiček, protože to je příjemná alternativa k úzkým džínsům a všem těm tričkům, které děláme v každé kolekci pořád dokola. Myslím si, že šatičky jsou teď na vzestupu, zažívají takovou renesanci a to nejen šaty jako společenská záležitost, ale vlastně každodenní, k teniskám, balerínkám. Je to věc, kterou můžete nosit od rána do večera, s různou kombinací šperků nebo doplňků.

S jakými materiály v kolekci pracujete?
Tradičně máme rády materiály, které jsou přírodní nebo melange. Potrpíme si na vlnu s elastanem nebo bavlnu, viskózu. Trička máme většinou z oblíbené viskózy. A nechybí hedvábí.

Kolik kolekcí za rok vytvoříte?
Děláme kolekce čtyřikrát za rok, speciálně pro jaro, léto, podzim, zimu. Plus je tam ještě taková kolekce plášťů mezi podzimem a zimou.

Jak vznikala současná kolekce? Nechaly jste se něčím inspirovat?
Trendy samozřejmě sledovat musíte, hlavně proto, abyste věděli, co lidé budou chtít, co si budou volit pro svůj šatník. Nás ale spíš inspiruje to, co my potřebujeme, v jaké náladě se ocitáme, inspiruje nás tu teď všechno kolem, celé společenské žití.

Koho si ve svých modelech představujete?
Není to omezeno věkem, máme zákaznice od studentek až třeba po ženy ve věku 65 let. Je to spíš takové, že to spojuje lidi stejného vkusu nebo podobného vnímání těchto věcí.

Může si vaše modely dovolit široké spektrum zákaznic?
Cenová politika je taková, aby byla dosažitelná v podstatě pro každou pracující ženu, aby si to mohla dovolit sama koupit. Takže se snažíme, dáváme si nohu za krk, aby ceny byly dostupné pro každou ženu.

 

Zdroj obrázků: archiv Timoure et Group

Mohlo by vás zajímat