Nečekaná spolupráce Vivienne Westwood a Burberry je tady

Nečekaná spolupráce Vivienne Westwood a Burberry je tady

Legendární návrhářka a luxusní dům započaly svou spolupráci. Co představily jako první?

Klasika a punk

Vivienne Westwood se pohybuje v módním průmyslu již dlouho. Je to aktivistka, rebelka, umělkyně, milovnice punku a symbol jisté éry. Její vizionářský přístup a osobité návrhy se zapsaly velmi silně do anglické historie. Oproti tomu Burberry je oblíbená klasika mezi anglickými značkami specializovanými na pláště neboli trenčkoty. Tradiční luxusní dům se rozhodl již v červenci spolupracovat s rebelkou Vivienne. Byl to dvorní návrhář Burberry Riccardo Tisci, který učinil toto rozhodnutí.

Pomalé překvapení

Tisci se rozhodl oslovit slavnou návrhářku, protože jí roky obdivoval. Jak sám přiznal, tak již od dětství. Cítil také, že značka Burberry potřebuje změnu. Nová kampaň se začala po kouskách objevovat na sociálních sítích. Obě návrhářské kapacity se rozhodly potěšit veřejnost a potažmo své zákazníky pomalu. Napínají jejich zvědavost. První krátká reklama pronikla na veřejnost teprve před několika dny. Společné logo je předvídavě punkové. Jméno návrhářky Vivienne Westwood je v rudě červené, zatímco Burberry v černé. 

První kousky z kolekce

První limitované extravagantní kousky z reklamy byly s klasickou Burberry kostkou, ale v retro stylu. V Burberry prošli svůj archív a rozhodli o návratu kostky z 80. let. O styl a střih se postarala rebelka Vivienne. Jedná se o skotskou mini sukni v zavinovacím stylu a lodičky na vysoké podrážce se zavazováním na tkaničky. Překvapivá spolupráce dvou odlišných vizí přináší nové punkové klasiky pro milovníky elegance i výjimečnosti. Překvapivý tým značek jistě zaujme širší publikum a zejména mladší generace. O to přesně návrháři Riccardu Tisci šlo. 

Zdroj; vogue.co.uk, pinterest.com

Mohlo by vás zajímat