Nejlepší blogerky staví na svém psaní lukrativní byznys

Nejlepší blogerky staví na svém psaní lukrativní byznys

To, že se nejlepší světoví blogeři nemají vůbec špatně, není žádné veřejné tajemství. Cestování, štědré dary, publicita, ale především vysoké výdělky.

Módní blogeři jsou vlastně komunitou lidí, která se svým způsobem snaží šířit prostřednictvím internetu své postřehy a názory, které mají odrážet aktuální dění ve světě módy. Rozhodnutí o tom, jak moc jsou tyto názory objektivní, nechám ale na každém zvlášť. 

Pravdou ale je, že ti co skutečně vědí a mají přehled, pohotově propojují módní značky, nebo přímo módní domy se zákazníky, kterým chytře předávají své tipy. Proto také módní návrháři s těmito pisateli rádi spolupracují. Top fashion blogeři si pak ročně přijdou dokonce až na 1 mil. dolarů.                                                                                                       

                                                                                                                                                             

Jen málo lidí z této komunity ale patří mezi top fashion blogery, kteří své postřehy a názory z aktuálního dění ve světě módy dokáží zúročit a vystavět na nich lukrativní byznys. Ti nejúspěšnější jsou pak často vnímáni jako plnohodnotní redaktoři módních magazínů, kteří jsou zahrnováni štědrými dary, cestují, dostávají pozvánky na exkluzivní party, sedávají v prvních řadách na týdnech módy a dokonce spolupracují s věhlasnými módními návrháři. Za zmínku určitě stojí například spolupráce Calvin Klein s blogem Leandry Medine “The Men Repeller“, kde módní návrhář propagoval svou letošní kampaň #mycalvins.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

A kdo je tedy tím skutečným top blogerem, který svou práci může považovat za reálný zdroj obživy, jehož konta ročně plní šestimístné cifry?

Jako o nejvíce vydělávající, rozhodně můžeme mluvit o teprve 23leté Rachel Parcell z blogu Pink Peonies nebo Tina Craig a Kelly Cook z blogu Bag Snob. Veleúspěšnými blogery jsou ale také Aimee Song “Song of Style“, Emily Weiss “Into the Gloss“ nebo Chiara Ferragni z blogu Blond Salad.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

 

To situace u nás je poněkud odlišná. České blogerky mohou být rády v případě článku za odměny v řádech stokorun, či nějakou tu slevu na nákup, ale i to je odměna v pravém slova smyslu za práci, kterou dělají rády a je jejím hobby. Pak jsou zde ale i zajímavější blogerky, které si jsou jistě schopny vydělat i desetitisíce korun měsíčně.

 

Zdroj: whowhatwear, google

Mohlo by vás zajímat