Nemáš Instagram? Jako bys nežil
Dnešní uspěchaná doba si vyžádala několik obětí, ale i mnoho užitečných aplikací. Už nedostáváme milostné dopisy, náš milý nečeká za oknem a nová restaurace už nebude mít hlášení v místním rozhlasu. Většina z nás je stále zahleděná do obrazovek svých chytrých telefonů.
Tuto dobu ovládly aplikace. Jednou z nich je Instragram, který se může stát velmi nápomocným a šikovným nástrojem k vašemu podnikání, či dokonce v osobním životě. Je to sociální síť, která svým uživatelům umožňuje sdílet fotografie a videa. Stačí jen jediné, založit si jej a snažit se nasbírat co nejvíce sledujících. Vytvářet kvalitní obsah jak po stránce vzhledové, tak i po stránce obsahové.
Být či nebýt online
Kavárna bez instagramových fotek čerstvě našlehané kávy či vynikajícího koláče bude prostě out. Fitness trenér, který si pravidelně nebude fotit své denní jídlo či tréninky v posilovně, jistě nebude tak úspěšný. Modelka, která ovlivní spousty mladých holek při ukázce svého (ne)všedního dne, nebude mít bez Instagramu tolik nabídek ke spolupráci. Toto vše instagramový svět nabízí. Po přidání fotek můžete označit i místa či tzv. „hashtagy“, pod kterými vás může kdokoliv vyhledat.
Celý svět kolem nás je jeden velký marketing. Ať už to jsou reklamy, sociální sítě nebo tisk. Každý podnikatel by měl vědět, že bez řádné propagace není zisku. V tomto zmíněná aplikace funguje skvěle. Je to perfektní nástroj moderní doby. Jste spíše pasivní a nechcete své životy vystavovat online? Zajímají vás informace nebo jen chcete „sledovat“ ostatní? Nebojte se, i pro vás je zde místo. Můžete si vyhledávat různé fotografie, nechat se inspirovat recepty nebo zkoumat módní trendy.
Jak na síti vydělávat
Skrze Instagram se dají vydělat i hezké peníze. Existují tzv. influenceři, kteří prezentují svůj život na sociálních sítích. Mají krásné a profesionální fotografie, poutavé texty a velmi často doporučují nějaké určité zboží. Funguje to snadno, pokud mají větší počet sledujících – nejméně pár tisíc – pak je osloví nějaká firma, společnost, živnostník nebo kdokoliv, kdo stojí o vzájemně prospěšnou spolupráci. V případě, že to mezi nimi zajiskří, dohoda je na světě.
Funguje to několika způsoby, buď se obě strany domluví na propagaci určité věci za peníze nebo za tzv. barter – tedy místo financí obdrží určitý produkt či službu zdarma. Je to zajímavá možnost, jak si přivydělat během studia či práce. Ti nejlepší z nich se tím dokonce zvládnou i uživit. Výdělky se tak mohou pohybovat i do řádek statisíců. Vybírat můžete z dekorativních produktů, kosmetiky, oblečení, jídel, nápojů až po tipy na dovolenou. Fantazii se meze nekladou a většinou se také dozvíte hodnocení či názor na určitý produkt, což běžným uživatelům usnadní dilema, zdali konkrétní věc koupit či ne. V některých případech mají influenceři pro vás sjednanou slevu uvedenou v procentech.
Otázkou pak zůstává, jestli se Instagram pak nestává až příliš dokonalým virtuálním a marketingovým místem pro všechny "slepě" přihlížející.
Zdroj foto: Pinterest.com, Pixbay.com