Německé módní značky, které možná ještě neznáte

Německé módní značky, které možná ještě neznáte

Německo - rodná země jednoho z nejúžasnějších návrhářů naší historie Karla Lagerfelda, domovská země značky Hugo Boss a kolébka Adidas či Puma. Znáte ale i další skvosty německého návrhářství? 

Zdroj: Blutgeschwister.de

1. Blutgeschwister

Typicky německá značka s typicky německým jménem. Jméno je sice krkolomná složenina německých slovíček Blut a Geschwister, má však hlubší význam. Volně přeloženo znamená název značky "pokrevní sourozenci" a zahrnuje v sobě vize společnosti, kterými je láska a mystika. Smysl v sobě skrývá i logo značky - srdce, kříž a kotva. Jsou to symboly zdravého přístupu k životu, který ostatně je i hlavním atributem značky. Kolekce jsou tvořeny primárně z ekologických materiálů. Rozhodnutí o založení Blutgeschwister padlo v roce 2001, letos tedy značka slaví krásné jubileum 20 let. Značku založila designérka Karin Ziegler, která lpí především na kvalitě materiálů a pohodlí zákazníků.

Zdroj: Blutgeschwister.de

2. Ulla Popken

Začátky této značky se datují až do roku 1880. V roce 1993 expandovala společnost dokonce i na americké trhy. K dostání je i u nás. Specializují se především na oblečení ve velkých velikostech. Dámy ve vysokém managementu ocení především business kolekce, které jsou velice nápadité a neobvyklé. Finančně však prakticky nezatíží vaši peněženku.

Zdroj: Ulla Popken.com

3. Armedangels

Armedangels je německá značka se sídlem v Kolíně nad Rýnem. Založena byla v roce 2007 a jejím hlavním mottem je používání organické bavlny. Udržitelnost je pro tuto značku velmi důležitá. Původní koncepce byla především o tom, že organika není pouze pro hipies, ale může být i módní. Značku si oblíbily i celebrity jako například Leonardo DiCaprio nebo Natalie Portman. K dostání i u nás.

Zdroj: Armedangels.de

4. Naketano

Značka, kterou některá módní média označují za zlobivé dítě německé módy. Jejími zakladateli jsou Sascha Peljan a Jozo Lonac. Ti se několikrát nechali slyšet, že jejich značku musíte milovat nebo nenávidět. Není nic mezi tím. Ačkoli jejich původní záměr byl výroba triček s vtipnými a mnohdy i provokativními nápisy, jejich hlavním prodejním hitem se nakonec staly sportovní mikiny. Najdete u nich ale i šaty a sportovní doplňky.

Zdroj: Naketano.com

5. JOOP!

Tuto značku založil návrhář Wolfgang Joop v roce 1944 v německé Postupimi. Pro návrháře a tedy i pro jeho značku je typický důraz na eleganci a ženské křivky. V jeho kolekcích najdete obvykle modely s úzkým pasem, nabíranými rukávy a tylem. Luxus dodává časté použití kůže, což se projevuje cenově. V současných kolekcích se však značka snaží kombinovat eleganci se sportovním vizuálem.

Zdroj: Joop.com

Mohlo by vás zajímat