Nevhodně cílený marketing odcizil českou značku Baťa vlastním lidem
Vedení společnosti Baťa pocítilo, jak se vzdaluje lidem. Napravit se to rozhodlo zlepšením marketingu a první změny přicházejí hned teď.
Baťa odstartoval v roce 2017 novou marketingovou kampaň pod vedením agentury McCann Prague. Jeho vedení si totiž uvědomilo, že byť značka primárně cílí na ženy mezi 30 a 40 lety, mladá generace již vnímá Baťu jako staromódní firmu bez nápaditosti a s absencí trendy obuvi. Jedním ze způsobů, jak chce značka tyto domněnky změnit, bude také pečlivější správa sociálních sítí, které se nově ujala agentura Swimming Pool. Zároveň Baťa posílí a rozpruží svůj marekting zařazením několika eventů ročně, první se uskuteční na konci dubna v La Fabrice, kde bude uvedena nová kolekce.
"Chceme ukázat světu, že Baťa umí dělat módní boty, že zná trendy,“ řekl zástupce značky na nedávném setkání novinářů. Jako další bod Baťa uvedl, že se chce soustředit více na použití jejich produktů v reálném životě: "Chceme s naší značkou demokratizovat krásu. Myslíme si, že nepatří jen na přehlídková mola, ale do každodenního života. Baťa chce být podporou pro lidi v tom, aby byli takoví, jací jsou, a aby s tím byli v pohodě." Tak uvidíme, jestli se podaří...
Celou novou kampaň značky Baťa budeme sledovat za vás a dáme vědět, co je nového...
mediaguru.cz ; mediar.cz