Nike spustil další kampaň Pro Hijab a cudnější módu
Je to měsíc, co značka Nike spustila další unikátní kampaň Pro Hijab. Navazuje tak na to, co začala již v roce 2017. Značka věří, že poptávka po cudnější módě se bude v budoucnu zvyšovat.
Evropanky se chtějí oblékat konzervativněji
Méně je více? Tak tímto se rozhodně neřídí nejvyšší management značky Nike. Zde se totiž rozhodli, že letošním heslem léta bude více je více. Značka spustila částečně osvětovou, částečně revoluční kampaň pro podporu cudnější módy. Za rozhodnutím stojí analýza, kterou si značka nechala zpracovat. Ta říká, že i mimo ultra konzervativní země jako například Spojené arabské emiráty, roste zájem o cudnější módu, dokonce i na Západě. Poptávka zde údajně narostla až o 15 % od roku 2017. Obchodníci proto začali přizpůsobovat této poptávce i svou nabídku.
Nike a její první úspěchy
Značka Nike, která se specializuje na sportovní oblečení, byla vůbec první světovou značkou, která svým zákaznicím nabídla v prosinci roku 2017 hijab. Na tuto nadčasovost chce zřejmě navázat. Nová kolekce hijabů, které jsou vhodné i na sport, se těší stejné oblíbenosti jako před 2 lety. Hijaby jsou dostupné ve dvou velikostech v růžovo-zlatavé barvě s černým květinovým potiskem. Látka je typu Dri-Fit - jedná se o látku, která je lehká a prodyšná. Na webových stránkách Nike můžete hijab pořídit za 35 dolarů.
V hijabu i na promenádu v plavkách
Za největší průkopnici cudné módy je považována modelka Halima Aden, která během reprezentace státu Minnesota na americké Miss jako první žena na světě nosila hijab jako součást outfitu, a to i během promenády v plavkách. Právě ona v roce 2017 nafotila kolekci s hijabem pro Nike. Aktuálně patří tato modelka mezi světové TOP modelky agentury IMG Models, pod kterou spadají i hvězdy jako Bella a Gigi Hadid, Hailey Baldwin a Cara Delevigne.
Fox News; Nike.com; NYP