Noemova archa ve stylu Gucci připlula s novou kolekcí

Noemova archa ve stylu Gucci připlula s novou kolekcí

Slavný biblický příběh se stal ústředním zájmem luxusní značky Gucci pro Resort kolekci 2019.

Rodina Gucci se narodila s novou kampaní

Neobvyklý nápad začal focením zpěváka Harryho Stylese s jehnětem a selátkem pro pánskou kolekci. Gucci se pak posunul se svou myšlenkou zvířat v kampani ještě dál. Celý koncept je založen na myšlence souznění lidí, přírody a předně zvířat. V kampani je k vidění rodina žijící mimo civilizaci v opuštěné krajině.Na pohled odlišní lidé jsou často zachyceni v kontaktu se zvířaty. Mírumilovné souznění, kde se obě strany velmi dobře snáší, je patrné u celé kampaně. Jasný smysl pro lásku ke zvířatům  je poselstvím nové Gucci rodiny. 

Lidé a zvířata

Členové Gucci rodiny vystupují v kampani napůl jako punkoví venkovani a příbuzní Addamsovy rodiny spolu s vlastní exotickou zoo ale i tradičními domácími zvířaty, která žijí v harmonii jak se svými majiteli, tak okolním prostředím. Věrně ztvárnit prostřednictvím reklamy klasický příběh o záchraně všech živočišných druhů se Gucci povedl. Dokonalá představa o tom, jak by vypadalo přežití jen několika vyvolených, kteří jsou ještě k tomu oblečeni v luxusním oblečení z Resort kolekce na jaro 2019, není vůbec tak katastrofická jako příběh sám. Kolekce souzní s originálním příběhem: zvířecí potisky, květinové vzory i flitry, které se v dešti třpytí. 

Konec dobrý, všechno dobré

Dramatický příběh podle biblických pověstí má tedy šťastný konec. V podání Gucci jsou členové rodiny stylově oblečeni a spolu s rozmanitou zoo tvoří skvěle fungující společenství. Mytologické příběhy tak nemusí být jen zapomenutým klišé. V roce 2019 budou dál úspěšně proplouvat a ponesou poselství do budoucnosti

vogue.co.uk

Mohlo by vás zajímat