Noemova archa ve stylu Gucci připlula s novou kolekcí
Slavný biblický příběh se stal ústředním zájmem luxusní značky Gucci pro Resort kolekci 2019.
Rodina Gucci se narodila s novou kampaní
Neobvyklý nápad začal focením zpěváka Harryho Stylese s jehnětem a selátkem pro pánskou kolekci. Gucci se pak posunul se svou myšlenkou zvířat v kampani ještě dál. Celý koncept je založen na myšlence souznění lidí, přírody a předně zvířat. V kampani je k vidění rodina žijící mimo civilizaci v opuštěné krajině.Na pohled odlišní lidé jsou často zachyceni v kontaktu se zvířaty. Mírumilovné souznění, kde se obě strany velmi dobře snáší, je patrné u celé kampaně. Jasný smysl pro lásku ke zvířatům je poselstvím nové Gucci rodiny.
Lidé a zvířata
Členové Gucci rodiny vystupují v kampani napůl jako punkoví venkovani a příbuzní Addamsovy rodiny spolu s vlastní exotickou zoo ale i tradičními domácími zvířaty, která žijí v harmonii jak se svými majiteli, tak okolním prostředím. Věrně ztvárnit prostřednictvím reklamy klasický příběh o záchraně všech živočišných druhů se Gucci povedl. Dokonalá představa o tom, jak by vypadalo přežití jen několika vyvolených, kteří jsou ještě k tomu oblečeni v luxusním oblečení z Resort kolekce na jaro 2019, není vůbec tak katastrofická jako příběh sám. Kolekce souzní s originálním příběhem: zvířecí potisky, květinové vzory i flitry, které se v dešti třpytí.
Konec dobrý, všechno dobré
Dramatický příběh podle biblických pověstí má tedy šťastný konec. V podání Gucci jsou členové rodiny stylově oblečeni a spolu s rozmanitou zoo tvoří skvěle fungující společenství. Mytologické příběhy tak nemusí být jen zapomenutým klišé. V roce 2019 budou dál úspěšně proplouvat a ponesou poselství do budoucnosti.
vogue.co.uk