Nová americká značka DOOZ se specializuje na módu podle znamení zvěrokruhu
Promyšlený koncept značky DOOZ nadchne milovníky astrologie a luxusu. Začínající značka z New Yorku barevně odlišuje jednotlivá znamení zvěrokruhu, nabízí kabelky inspirované měsícem a povzbuzuje k důvěře k odborným horoskopům.
Z kamarádství se zrodila skvělá myšlenka
Značka Dooz vznikla na základě dlouholetého kamarádství dvou návrhářek Rachel Borghard a Mii Kazovsky v New Yorku. Pět let po promoci založily mladé talentované ženy s vášní pro astrologii luxusní značku Dooz. Unikátní pojetí 12ti znamení zodiaka je originální každým coulem. Návrhářky se zaměřily na charakterové vlastnosti jednotlivých znamení. Barevné označení reprezentuje určité vlastnosti. Dlouhý výzkum astrologie byl součástí rozhodování, který odstín je vhodný pro jaké znamení. Vše je do detailů vysvětleno na webových stránkách.
Unikátní přístup ke znamením zvěrokruhu
Návrhářky razí myšlenku, že jednotlivé symboly zvěrokruhu se mohou prolínat. Tudíž, pokud se vám líbí nějaká vlastnost na jiném znamení, než je to vaše, tak můžeme nosit jeho barvu. Abstraktní pojetí astrologie a horoskopů je zde klíčové, protože nabízí nekonečné množství kombinací. Nikdo není limitovaný tomu znamení, ve kterém se narodil. Podle návrhářek jsou tu nekonečné možnosti experimentování.
Inspirace z vesmíru
Materiály jsou produkovány výhradně v USA a jsou zpracovány experty. Tvar kabelky nápadně připomíná měsíc. Ať už s popruhem nahoře, nebo dole, inspirace z vesmíru je zde patrná. 12 barevných kabelek je doplněno stejným odstínem svetříku s výšivkou loga. Pokud prý věříme odborným horoskopům a uvědomujeme si svá znamení, tak o nás vesmír ví, a ocení to. Zajímavá myšlenka spojená s módou tak dostává hloubku i podnět k zamyšlení.
Zdroj; dooz.com, vogue.com