Nová kampaň Lindex Bra-volution v podání obyčejných žen
Zaměstnankyně společnosti Lindex opět odhodily stud a staly se modelkami nové kampaně Bra-volution k jarní kolekci spodního prádla. Objevte spolu s nimi nejnovější trendy.
Společnost Lindex spustila novou kampaň Bra-volution, která nám opět dokazuje, že každá z nás se může stát hvězdou. Spodní prádlo z nové kolekce Lindex i tento rok oblékly zaměstnankyně, ne modelky, ale obyčejné ženy!
Jsou krásné, plné ženskosti a přirozeného sex-appealu. Proč? Protože se ve svém prádle cítí skvěle! Lindex tak znovu poukazuje na důležitost správného střihu podprsenky.
S letošní jarní kolekcí nám tato oblíbená módní značka přináší další možnosti k usnadnění výběru toho správného spodního prádla. Najít perfektní podprsenku není vůbec jednoduché. Proto byla v loňském roce přepracována většina střihů podprsenek s cílem uspokojit všechny naše potřeby. Komfortní stylové kousky získaly nové funkční detaily. Důraz je kladen také na přirozenou siluetu a především na širokou nabídku střihů, typů i designu.
„V trendech podprsenek se toho v současné době děje spousta zajímavého. Setkáváme se zde se zcela zřejmým směřováním k přirozenější siluetě. Mám za to, že fenoménem letošního jara se stanou podprsenky bez vycpávek a také podprsenky bez kostic,“ říká Inger Lundqvist, manažerka Oddělení designu a nákupu spodního prádla Lindex.
Přirozenost se odráží i v barevné tónině jarní kolekce. Neutrální odstíny a základní jemné tóny jsou dnes stále žádanější.
„U jarní kolekce podprsenek se také setkáme s velkým množstvím nových detailů. Vyšší potřeba mít podprsenku, která má například pružná ramínka nebo která se vyznačuje nádhernými detaily zádového dílu, je do značné míry dána úžasnými styly a střihy šatů a topů,“ pokračuje Inger Lundqvist.
O účast na letošní kampani natáčené v Londýně byl mezi zaměstnankyněmi společnosti Lindex velký zájem. Jednou z tváří kampaně se stala i Barbora z pardubické prodejny.
„Ve Spring Studios London se sešel skvělý tým vlasových stylistů, vizážistů, stylistů, skvělý kreativní ředitel a neskutečně talentovaný fotograf, díky nimž – a samozřejmě také všem lidem ze společnosti Lindex – jsme měly pocit, že jsme ty nejdůležitější na světě,“ říká Maria Sundqvistová, manažerka prodejny Lindex ze švédského Luleå.
Zdroj: Lindex