Nová kampaň na kolekci brýlí Gucci byla zasazena do osmdesátých let
Kreativní ředitel Alessandro Michele se opět nebál odvázat. Celá kampaň značky Gucci je zasazena do losangeleské prodejny desek Amoeba Music Hollywood, která svým interiérem i exteriérem připomíná skutečné osmdesátky.
Alessandro Michele dokáže prostřednictvím svých kolekcí vždy něčím překvapit. Už od roku 2015, kdy se stal kreativním ředitelem značky Gucci, vyráží dech svými neotřelými módními kreacemi. Jinak tomu nebylo ani u nejnovější jarní a letní kampaně na sluneční a dioptrické brýle. Michele se drží heslem 'Více je více', což předvádí v každé nové kampani i kolekci. Tentokrát se jeho inspirací stala osmdesátá léta. Jako lokaci si zvolil dobovou prodejnu vinylových desek Amoeba Music Hollywood, která se nachází na známé losangeleské ulici Sunset Boulevard. Vzdal tím hold všem osmdesátkovým filmům, kazetám i vinylům.
Co se týče kolekce, tak je velmi nápaditá - zvlášť s obroučkami si Michele vyhrál, aby podpořil ducha individuality. Obroučky jsou vytvořené tak, aby nevypadaly nudně a stereotypně. Některé jsou tenké, další tlusté a mají kočičí tvar a jiné jsou zase zdobeny neonovými pruhy. Sluneční i dioptrické brýle v kombinaci s hravými outfity a barevným prostředím nepůsobí překvapivě vůbec kýčovitě. Ba naopak.