Nová kampaň Pre-Fall značky Gucci přinesla antiku
Kreativní ředitel Alessandro Michele nás s novou kolekcí Pre-Fall 2019 módního domu Gucci zavedl do daleké řecké antiky. Ve sbírce nechybí zajímavé vzory a materiály.
Nejnovější kolekce módního domu Gucci byla focena v Selinunte Archaeological Park na Sicílii. Prostředí tak připomínalo antické Řecko. Alessandro Michele se rozhodl novou kolekcí ukázat nejrůznější subkultury v Los Angeles od punkerů počínaje po hipíky konče. Fotografem kampaně se stal Glen Luchford, který nespolupracoval se značkou Gucci poprvé.
Kontrast mezi jemnou architekturou a tvrdým životním stylem některých punkerů, rockerů či hipíků byl očividný. Kolekce byla plná kousků inspirovaných 70. lety, nechyběla krajka, třásně, kalhoty s monogramem, kůže, sametové bundy nebo teplákové soupravy. To vše doplňovaly robustní doplňky v podobě broží, naušnic a řetízků, barevná paleta odstínů a rozličné materiály. Ve světě Alessandra Michele zkrátka nic není nemožné.
Fashiongonerogue.com, Fashionista.com