Nové kolekci Jana Černého vládne červená a zelená
Jan Černý se svou podzimní kolekcí 2018/2019 ovládl celý Clam-Gallasův palác. V jeho oděvech převládala červená a zelená!
Jan Černý už dávno není módní nováčkem. Svou tvorbou a propracovaností kolekcí předčí i návrháře, kteří vládnou módnímu světu již několik let. Dokázal to i ve své nejnovější kolekci 24 pánských modelů, kterou prezentoval v rámci Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku v Clam-Gallasově paláci v plném názvu Jan Černý supported by Esquire. Představení kolekce začalo zeleně podsvícenou místností a výrazným blikáním "Jan" na obrazovkách, tam se pak náhle objevil záběr na místnosti a začali přicházet modelové. Už toto mohlo lidem v místnostech napovědět, že půjde o něco netradičního!
Na mole se objevilo 24 sportovně laděných outfitů, mezi kterými nechyběly šusťákové soupravy, mikinové sety v neutrálních i pastelových barvách ale také dlouhé pogumované kabáty a pláště. Jako tradičně vycházel Jan Černý často z košilí, ty tentokrát modifikoval a na mole se tak objevily v provedení s reflexními proužky ale i s dírou na hrudi, která se stahuje pomocí šňůrek. Velmi výrazné byly také nohavice, ty byly buď dole stažené tříčtvrteční gumou nebo kapsáče.
Nejvýraznějším prvkem celé kolekce byla červená a zelená barva, která ovšem nebyla obyčejná. Šlo o takzvanou screen green a screen red, které se používají ve filmových studiích (nejčastěji při televizních novinách). Díky televizorům tak diváci mohli naživo vidět, jak se místo červených a zelených ploch objevují nejrůznější animace a projekce.
Jan Černý nově představil také obuv, která vznikla ve spolupráci se značkou Prestige. Nespojil se však jen s jednou značkou, součástí byly také cestovní tašky, batohy a ledvinky, na kterých se podílela značka Naut. V této spolupráci bylo na mole k vidění také screen green tričko.
mbpfw.com