Nové Louis Vuitton
Francouzský módní dům Louis Vuitton chystá nový monogram. Na pomoc si přizval šest osobností módního světa, mezi nimi i Lagerfelda a Louboutina.
Nicolas Ghesquière, kreativní ředitel Louis Vuitton, na novém monogramu nechce pracovat sám a ani jen s jedním člověkem. Pomocníků si nakonec vybral celkem šest. A v módním světě to rozhodně nejsou žádní začátečníci.
Projekt The Icon a The Iconoclasts Ghesquière odstartoval, protože zatoužil po malé obměně tradičního monogramu Louis Vuitton. Těžký úkol si nenechal sám pro sebe a vybral šest jmen z oblasti kultury, umění a designu, aby se pokusily vytvořit to nejlepší. Mezi vyvolené patří kreativní ředitel módních domů Chanel a Fendi Karl Lagerfeld, francouzský návrhář obuvi Christian Louboutin, zakladatelka Commes des Garsons Rei Kawakubo, fotografka a filmová režisérka Cindy Sherman, architekt Frank Gehry a průmyslový designér Marc Newson. Každý z výše jmenovaných dostal bílý papír a prostor pro vlastní fantazii. Osobnosti módního světa budou vytvářet zavazadlo nebo kabelku se svým novým monogramem pro Louis Vuitton, který si vymyslí. Žádný z kousků nepřijde nazmar.
Všechny takto vytvořená zavazadla a kabelky půjdou do prodeje v polovině října letošního roku a k dostání budou jen v omezeném počtu vybraných obchodů Louis Vuitton. Cenová relace za jeden kus se bude pohybovat od 1625 do 3250 amerických dolarů. Na exkluzivní a velmi limitovanou kolekci tak již můžete začít šetřit.
Původní monogram Louis Vuitton vznikl v roce 1896 jako vzdání holdu zemřelému Louis Vuittonovi. Stvořitelem monogramu byl jeho syn Georges Vuitton.
,,Když jsme s Nicolasem Ghesquière mluvili o tom, koho oslovit, jednoduše jsme sáhli po těch, kteří jsou ve svém oboru nejlepší. Zajímali jsme se o lidi, kteří pracují hlavou i rukama. Je to skupinka géniů," prohlásila k výběru výkonná viceprezidentka Louis Vuitton, Delphine Arnault. Je to vůbec poprvé, kdy bude módní dům Louis Vuitton spolupracovat s tolika lidmi. A my se už nemůžeme dočkat výsledku!
Zdroj: telegraph.co.uk