Nový kreativní ředitel Chiapponi představil vizi, kterou se bude módní dům Tod's ubírat
Nový kreativní ředitel Walter Chiapponi představil na milánském týdnu módy svou debutovou kolekci pro módní dům Tod's. Kvalitní materiály, čisté střihy, sofistikovanost a návrat ke kořenům.
Walter Chiaponni povede dámskou i pánskou divizi italské značky Tod's. Jeho životopis je velmi působivý a nové role se jistě zhostí skvěle. Dříve pracoval na kreativních postech u značek, jako jsou Bottega Veneta, Gucci nebo Miu Miu. Chápe, jaké to je pracovat pod luxusní značkou s nejlepšími lidmi v tomto oboru.
„Rád bych vrátil zpět dobrý italský vkus, který představuje jistý uvolněný, ale sofistikovaný životní styl. A smyslnost - je to jako velký vykřičník v celé kolekci,” nechal se slyšet Chiapponi. Nastolil i další změny. Přehlídka se místo ve výstavním a obchodním centru Padiglione d´Arte Moderna, což byla obvyklá lokace, konala ve skladištních prostorách značky Tod's.
Podzimní a zimní kolekce se nesla ve velmi uvolněném ale sofistikovaném duchu. Kožené i bavlněné dlouhé kabáty s vysokou klopou připomínající sedmdesátá léta střídaly volné parky a 'shearling' bundy s kožešinovým límcem. Chiapponi si zamiloval široké kalhoty, roláky a volná saka, které značily komfort. Kromě toho se zaměřil i na krátké sukně a šaty s loafers a vysokými kozačkami. Kožené oděvy byly klíčové, protože Tod's je společnost založená na nadčasovém koženém materiálu, který tuto značku proslavil.