Nový marketingový tah značky Dior
Módní dům Dior přichází s inovací v rámci spolupráce s klíčovými maloobchodníky a speciálními obchody se zbožím.
Anglický In-Store Merchandising je tím hlavním, na co se značka v budoucích měsících zaměří. Jde nejenom o to, dostat své zboží do podvědomí většího množství zákazníků, ale také o uznání první kolekce návrhářky Maria Grazia Chiuri, a dále také o dobročinná partnerství, která vede například zpěvačka Rihanna společně s nadací Clara Lionel. Tento neziskový směr navíc získá procento z výnosů v rámci prodeje triček se sloganem „Všichni bychom měli být feministi“, které prodávají butiky Dior i web dior.com až do 15. května 2017.
Pařížský módní dům letos slaví 70. výročí a své plány rozšiřuje pro rok 2017 na 15 míst po celém světě. Slavnostní otevření pop-up obchodu v Los Angeles na Rodeo Drive i na 44 Avenue Montaigne již proběhlo. V průběhu několika týdnů se společnost zaměří na obchody v Miami, v Los Angeles, v Berlíně, Miláně, Tokiu, Soulu, Shanghai, v Pekingu, v Singapuru i v Dubaji.
Spolupráce změní nejenom vitríny obchodů, kde se objeví verze triček s nápisem o feministkách, ale také na těchto místech proběhnou slavnostní události a koktejly na počest návrhářky Chiuri a výkonného ředitele Sidney Toledana.
A právě Toledano uveřejnil, že je o aktuální kolekci velký zájem. „Poptávka je silnější, než jsme předpokládali. To jsou dobré zprávy,“ řekl výkonný ředitel. Dále se zmínil o posílení značky nejenom díky inovaci výloh, vizualizaci zboží, ale také díky obchodním partnerstvím, jarní reklamní kampani a také díky sociálním médiím. Vše se navíc točí kolem tří sloganů: „Dio(R)evolution,” „J’adior” a „We Should All Be Feminists.”
„Chiuri je velmi praktická a my máme upřímnou radost, protože nám to umožňuje být velmi kreativní a pružní,“ řekl Toledano o nové kreativní designérce. Nyní nezbývá, než se na skutečné změny těšit a bedlivě sledovat, jak si značka Dior díky inovacím a novým nápadům vede.
wwd.com