Nový parfém od Balenciaga
Parfém B. Balenciaga je novinkou na trhu vůní. Jeho tváří se stala mladinká Anna Ewers.
Spojení starého a nového. Nový parfém módního domu Balenciaga B. Balenciaga odráží klasické dědictví, které se značka snaží předávat moderní cestou. Parfém vypadá jako každý jiný s jednou výjimkou. Popraskaná struktura skleněného flakónu působí jako by B. Balenciaga stokrát spadla na zem, přesto se nerozbila, a zachovala svůj cenný obsah. Vůně je svým charakterem dřevitá, obsahuje pižmo, jantar, v srdci vůně ucítíte cedrové dřevo a kosatec.
Tváří kampaně k parfému je Anna Ewers. Trh parfémů je jednou velkou konkurencí a módní domy se předhání v tom, který na svou vůni naláká nejvíce zákazníků. Balenciaga vsadila na Annu, jednoduchost a minimalismus. Jemné barvy, stůl v popředí i jednoduché pozadí podtrhují přirozený půvab mladinké Anny. Zároveň však neřadí parfém do kategorie pouze pro mladistvé, z Anny sálá šarm i elegance.
Foto: weibo/vsfs, balenciagafrangrance.com