Nový pop-up store Chanel zahalen do zlaté
Značka Chanel v rámci obchodu Nordstrom otevřela vlastní pop-up store. Inspirovala ho svou kolekcí Cruise 2017-2018.
Trend takzvaných pop-up storů se rozrůstá.O co jde? Název napovídá, že se jedná o obchod, který se prostě najednou objeví. A taková je i realita. Pop-up store nebo Pop-up shop jsou stavěny na frekventovaných místech, jako jsou obchodní centra či rušné třídy a fungují jen od pár dní do třech měsíců. Obvykle nabízí svým zákazníkům nové prostředí a lepší ceny než ve stálých prodejnách. Navíc zákazníci mají rádi nové obchody s unikátním designem.
Pokud se někdo proslavil skvělými scenériemi na přehlídkách, je to Karl Lagerfeld za značkou Chanel. Takže i jejich nový Pop-up vypadá senzačně. Je zahalen do zlaté a lehce připomíná architekturu antického Řecka, tím kráčí ve šlépějích úspěšné kolekce Cruise 2017-2018. Chanel svůj krátkodobý obchod otevřel v centru Nordstrom a to akorát na vánoční nákupy. Nabízí v něm mix kabelek, doplňků i konfekční módy právě z kolekce Cruise.
elle.com