Nový tým časopisu Elle? Kdo zastává pozici šéfredaktora a koho si s sebou přivedl?
Časopis Elle provází od počátku roku mnoho personálních změn. Kdo je od 1. května novým šéfredaktorem a kdo jsou další členové týmu?
O českých módních magazínech bylo od začátku roku opravdu hodně slyšet, nejvíce se pak v posledních měsících skloňovala česká odnož časopisu Elle. Nejdříve kvůli odchodu dnes již bývalé šéfredaktorky Andrey Běhounkové a následně kvůli tomu, kdo ji v této pozici nahradí. Od 1. května je tento lifestylový měsíčník pod vedením Petra Matějčka, který vedle Elle povede také Elle Man a Elle Decoration. Petr sice naskakuje do již rozjetého vlaku, věříme však, že díky týmu, který s sebou přivedl, to půjde hladce. Na jejich první společné číslo se tak můžeme těšit už na konci června.
Kdo se na vzniku Elle bude nově podílet? Roli módní ředitelky bude zastávat stylistka Lenka Kermes, která s Elle spolupracovala od roku 2004. Do pozice art directora byl obsazen Ondřej Liška. Kosmetiku bude mít na starosti fashion a beauty influencerka Monika Marešová. Sám Petr Matejčka komentuje volbu lidí v týmu slovy: “Mám radost, že se nám ve velmi krátké době povedlo sestavit tým profesionálů s letitými zkušenostmi v oboru. Svědčí to o tom, jak atraktivní brand ELLE je. Věřím, že se nám s novým týmem podaří nejen navázat na skvělou práci našich předchůdců, ale také odstartovat novou etapu, v jejímž rámci pozvedneme vizuální i textovou kvalitu obsahu napříč všemi platformami této legendární značky."
Celý tým se chce více zaměřit také na vylepšení obsahu na webových stránkách a sociálních sítích. Právě toto bude mít na starosti Lucie Janotová, která dříve zastávala pozici fashion ředitelky v časopisu Harper's Bazaar. „Chtěli jsme pro ELLE vybrat tým, který bude moderní a zajistí tak využití a další rozvoj všech platforem, které dnešní komunikace nabízí. Věřím, že se nám společně podaří posunout ELLE zase kupředu a nabídnout tak ten nejlepší obsah na všech našich komunikačních kanálech,“ prohlásila publisherka lifestylové divize vydavatelství Burda Praha, Monika Szeroczyńska. Se členy týmu jako je Monika Marešová, která má se sociálními sítěmi bohaté zkušenosti, by to mělo jít opravdu jako po másle.
JAK SE NA PRVNÍ VYDÁNÍ OD NOVÉHO TÝMU TĚŠÍTE VY?