Objevte v sobě zvíře s jarní a letní kolekcí Burberry
Burberry jarní a letní kolekce 2020 doprovází velká marketingová kampaň ve spolupráci s největším módním magazínem Vogue. Průvodcem celé kolekce i této kampaně jsou zvířata a to, jak být animálně trendy.
Věrni rodině
Máme podezření, že když se návrhář Burberry Riccardo Tisci zamýšlí nad tím, jaké téma použije pro svou příští kolekci, vždy se podívá do dlouhé historie značky i života jejího zakladatele Thomase Burberryho, kde vždy nachází úžasnou inspiraci. Aby ne, když historie značky sahá až do roku 1856. Pro letošní jarní a letní kolekci 2020 objevil návrhář lásku zakladatele značky ke zvířatům. Thomas Burberry byl podle všeho velkým milovníkem zvířat, zvláště pak koní. Bájné jednorožce dokonce prohlásil za znak svého rodu.
Učme se od přírody
V dnešním módním průmyslu je láska ke zvířatům velmi žádána. Pryč jsou časy, kdy se bohatí pyšnili množstvím exotických kožešin ve svých šatnících. Přesto je však v zájmu návrhářů, aby si móda zachovala něco jako živočišnou bujarost, kterou najdeme pouze ve zvířecí říši. Království zvířat je proto hlavním tématem nové kampaně Burberry, pro kterou byl natočen skandální klip "If I Was An Animal". Tento klip režíroval slavný britský režisér hudebních klipů Saam Farahmad, který je známý svou spoluprací s Mickem Jaggerem nebo Janet Jackson. Modelové pracující pro Burberry v něm v outfitech z kolekce rozjímají nad představou, kdyby byli zvířaty a postupně se v ně i proměňují.
A tak byla vytvořena unikátní kolekce, ve které některé z outfitů představují přímo zvíře, kterým je inspirováno. Monochromatický béžový kostýmek pro lva, černý kostýmek pro divokou kočku, lehké síťové šaty jako představa havrana, maxi bunda s lemováním pro vlka samotáře a černobílý svetřík pro zebru. A které zvíře byste byli vy?
foto: Vogue.com; Burberry.com