Platforma Slow Femme spojující módu a zodpovědnost spouští HitHit kampaň
Platforma Slow Femme rozhodně stojí za poznání. Propojuje totiž lásku k módě se zodpovědností, která souvisí s životním prostředím a škodami, které mu způsobuje právě módní průmysl.
Zdroj: Slow Femme
Nyní Slow Femme spouští HitHit kampaň k vydání ročenky, kde čtenář najde investigativní články, praktické rady a tipy, úvahy a rozhovory na téma udržitelnost v módním průmyslu i v běžném životě.
Snahou Slow Femme je ukázat ženám, že oblékat se zodpovědně, znamená vybírat kvalitní a dobře padnoucí kousky, byť i z vintage shopu. Znamená to vážit si hodnoty práce a života každého, kdo se na výrobě oblečení podílí. Slow Femme věří v hodnoty jako udržitelnost, transparentnost, lokálnost a etičnost a zároveň povzbuzuje ženy k žití a oblékání se podle svého stylu, autentičnosti a přirozenosti.
Zdroj: Slow Femme
Slow Femme letos vstupuje už do třetí sezóny. Za dva roky platforma přinesla přes 200 inspirativních online článků, autorských textů a fotografií. HitHit kampaň trvající od 5. října do 5. listopadu 2021 si klade za cíl, vybrat minimálně 170 000 Kč. Vydání ročenky je naplánováno na druhou polovinu listopadu, aby ji čtenáři dostali do rukou ještě před Vánoci. Více než 150 stran nabídne 31 autorských textů a fotografií, část z nich tvoří nejlepší články ze Slow Femme doplněné o osm zcela nových článků. Výsledkem je magazín s trvanlivou hodnotou o formátu knihy, jež se vejde do každé knihovny.
Zdroj: Slow Femme
Slow Femme nese ještě jednu důležitou myšlenku. Kromě ekologie dává důraz také na nezávislost a sílu žen. V roce 2018 Slow Femme společně založily Karolína Břinková a Veronika Ohrádková jako nezávislou platformu bez mediálního domu či investora, stojící na dobrovolné práci všech členek redakce.
Zdroj: Slow Femme
“Skrze Slow Femme platformu učíme ženy, jak zodpovědně přistupovat k výběru a péči o oblečení. Tuto misi jsme promítly i do Slow Femme Ročenky, která je doplněna mindfulness a úvahovými texty. Slow Fashion totiž není jen o změně nákupních návyků, ale o celkové změně vnímání oblečení jako spotřebního zboží. Protože se snažíme o publikaci nadčasových témat, rozhodly jsme se pro tisk Ročenky. Nechceme totiž, aby se naše texty ztratily v hlubinách internetu,” říká Karolína Břinková, spoluzakladatelka Slow Femme.
Na webových stránkách platformy lze mimo jiné najít 10 témat, jimiž se ročenka zabývá. Je mezi nimi například problematika plýtvání vody, znečištění řek, oceánů a pitné vody, nebo zbytečná míra nakupování. Všechna témata ukazují dopady módního průmyslu na člověka a životní prostředí.