Podzim značky DIESEL: Dokonalost je NUDA!
Ano, přesně to na vás křičí nejnovější kampaň módního domu Diesel, která je všechno, jen ne obyčejná a hlavně ne dokonalá. A proč? Je to jednoduché, dokonalých a perfektních věcí už bylo prostě dost.
Stačí, když se podíváte na své sociální sítě, jako je Facebook nebo Instagram, všude je všechno tak krásné – dovolená, fotky, život, až to nudí a přesně tomu se chce značka DIESEL vyvarovat. Konečně to někoho napadlo a my máme možnost utéct z té perfektní bubliny kolem sebe. Diesel nám otevřel kampaní „Go With The Flaw“ dveře do světa rockerského, bláznivého a provokativního.
Samozřejmě, aby šla značka v souladu s novou kampaní, vymazala ze svých profilů všechny předchozí příspěvky a uvedla: „Domníváme se, že dokonalost je již nudná, a především na Instagramu, kde všichni hledají dokonalý život, snímky z dovolených a ostatní. Takže jsme se rozhodli všechno smazat, pro nedokonalý začátek.“
„Být jedinečným, je mnohem krásnější, než být dokonalý,“ říká umělecký ředitel společnosti Diesel Nicola Formichetti. „Změňte způsob, jakým se díváte na věci. I špatné a nehezké je pozitivní. Překonávejte překážky a obavy. Budete mít lepší život,“ dodal.
A má pravdu. Možná, že právě tato filozofie a nepředvídatelná kolekce konečně změní pohled na tuto značku, která v poslední době nebyla nijak extra oblíbená. Ale právě tohle značí revoluci. Běžte, křičte a ukažte sami sebe v tom, v čem se cítíte dobře a je jedno, jestli budete vypadat podle představ ostatních, nebo ne. Tady jde o vás.
Inspirujte se videem, kterého se ujal francouzský režisér Francois Rousselet, který tvořil videoklipy pro nejuznávanější zpěváky a zpěvačky, jako je Snoop Dogg, Madonna nebo Roling Stones. A styl jakým pojal GO WITH THE FLAW je dechberoucí a naprosto výjimečný. Pojďte se podívat do jiného světa, který nemá omezený čas, plány ani jistotu. Prostě žádné hranice. A víte co? Je to tak osvobozující!
diesel.com