Podzimní kampaň značky Balenciaga nás zavedla do různých krajin

Podzimní kampaň značky Balenciaga nás zavedla do různých krajin

Kreativní ředitel Demna Gvasalia se v nejnovější podzimní kampani inspiroval projektem Etnografická krajina od fotografa Jean-Pierra Attala. Snímky jsou povedené a dodávají kolekci patřičnou dynamiku. 

Projekt vznikl v roce 2012 a Demna Gvasalia se rozhodl zrealizovat něco podobného v nejnovější kampani Balenciaga. Pověřil fotografa Jean-Pierra Attala, který má na svědomí právě projekt Etnografická krajina. Attalova práce je často zaměřena na reprezentaci současné městské společnosti, která tráví čas v práci. Demna se rozhodl navázat s ním spolupráci, protože nová kolekce má v sobě více business kousků než klasických streetwearových. Krátké i dlouhé šaty v barevném provedení, kabáty, elegantní pánské obleky a neonové roláky vzbuzovaly veliký kontrast s prostředím. 

Stylingu se ujala Lotta Volkova, jedna z nejžádanějších stylistek současnosti. Ani tentokrát se nebála spojit umění, módu a sociální antropologii, která studuje kulturu a lidskou společnost, v jeden celek. Z modelek a modelů nechyběli Lei Qin, Samuel Wilken, Takato Harashima, Shanelle Nyasiase, Une Jonynaite a další. 

FashionGoneRogue.com, HighSnobiety.com, MetropolitanModels.com

Mohlo by vás zajímat