Podzimní kampaň značky Burberry v duchu studiových záběrů

Podzimní kampaň značky Burberry v duchu studiových záběrů

Čtyři záběry na jednom snímku, čtyřikrát jedna modelka, čtyři stejné modely oblečení, to jsou snímky, které nafotil Mark Borthwick.

Modelky Mariacarla Boscono, Fran Summers a Rianne van Rompaey se postavily do čela nové kampaně k podzimní kolekci módního domu Burberry. Kreativní ředitel Riccardo Tisci jedinečným pojetím upozorňuje na nové logo značky společně s výběrem grafických potisků látek, na míru šitých oděvů a ženského pojetí kolekce.

Široké deky naznačující především logo značky jsou sice tím, co uvidíte jako první, ale dále následují ženské modely v podobě klasických košil, dlouhých ponč, lehce rebelského bomberu i v podobě midi sukně, elegantního šátku či dlouhých šatů s mašlí u krku. Kočičí dioptrické brýle i ty sluneční společně s pevně svázanými vlasy v culíku dodávají modelkám na učitelském dojmu. V pozitivním slova smyslu.

burberry.com

Mohlo by vás zajímat