Podzimní road trip v podání Guess bude stát za to
Vyzývavá kampaň značky Guess přináší v podzimní kampani hluboké výstřihy, odhalená bříška i výrazné líčení. Zkrátka nepřijdou ani dámy.
Sázka na jistotu v podobě sexy kampaně může být perfektním řeším, ale také krokem do nejistoty. Vyvážit tenkou hranici svůdné kampaně a vulgární reklamy může být opravdový oříšek. Značka Guess však přesně ví, kam může zajít. Proto i video k celé kampani funguje podle očekávání: naláká zákazníky ke koupi nových módních kousků.
Značka v této kampani cestuje do národního parku Joshua Tree v Jižní Kalifornii, aby zde uskutečnila svůj road trip společně s modelkami Amanda Cerny, Gwen Van Meir, Erin Cummins, Amanda Rodriguez, Julien Marlon a jedním modelem Charlie Matthewsem.
Fotografie od Joshe Ryana se zaměřují na bavlněné mikiny, džínové kousky od sáček až po kalhoty nebo také na maxi sukně, kožichy a sexy šaty. Najdeme v ní ale také krátké šortky, jako by se celá kolekce zaměřovala na celoroční období, nikoliv podzim a zimu. Video pak upoutává pozornost i na kovové šperky, které mají modelky na sobě. Posuďte sami, jak se vám kampaň líbí…
fashiongonerogue.com