Pořiďte si košíček jako pro Červenou Karkulku: od Louis Vuitton!
Všechny celebrity musí mít „košík“ z kolekce Louis Vuitton jaro/léto 2012
Všechny celebrity a každý, kdo miluje módu, prostě letos v létě musí mít „košík“ z kolekce Louis Vuitton jaro/léto 2012. Kolekce Marca Jacobse SS 2012 pro značku Louis Vuitton je díky svým dokonale harmonickým siluetám oslavou lehkosti a jemnosti. Kolekce koženého zboží ztělesňuje tuto poetickou atmosféru prostřednictvím kultovních tvarů a pečlivě zpracovaných detailů.
„Pro sezonu jaro/léto 2012 jsme chtěli něco velmi hezkého, něžného, láskyplného... nádherné barvy a krásné lehké prozářené textury, hodně transparentních a poloprůhledných detailů,“ uvedl Marc Jacobs, umělecký ředitel značky Louis Vuitton, na adresu letní kolekce značky. V duchu variací na téma průhlednosti a sladce naivní atmosféry kolekce se nese i inspirace Marca Jacobse pro nový hit této sezony: Basket Bag, skromná nákupní kabelka, která se nyní dočkala luxusní reinterpretace. Tato kabelka si zaslouží svůj luxusní status díky metalické lakované teletině, která je současně perforovaná i ražená vzorem pro maximální dojem plastičnosti. „ Tato kabela je jako nákupní košík, naivně pojatý z krásné lakované kůže,“ pokračuje umělecký ředitel Marc Jacobs. Pokud má majitelka něco, co nechce dávat světu na odiv, košík obsahuje vyjímatelné vnitřní pouzdro se zdrhovacím zapínáním se žakárové látky ve stejném barevném tónu a s plastickým vetkávaným vzorem Monogram. Protože lze pouzdro vyjmout, vnitřek kabelky musí být stejně krásný jako její exteriér, což ještě zvýšilo nároky na řemeslnou dokonalost při její výrobě.
Tento model se nabízí ve „zmrzlinových“ odstínech lesklé růžové, hedvábné nugátové a svítivě mátové a ve dvou trendy velikostech. „Chtěli jsme začít s něčím trochu jiným než dřív. Rozhodli jsme se udělat něco něžného a pěkného, s krásnými barvami, dokonalým materiálem, chtěli jsme si trochu pohrát s optickým klamem,“ uzavírá Marc Jacobs. Cena: 48 000 Kč malá velikost a 56 000 Kč velká velikost.
Zdroj obrázků: Louis Vuitton, Martina Lewis