Prada se pouští do restrukturalizace společnosti

Prada se pouští do restrukturalizace společnosti

Ledy se pohnuly. I takový módní kolos, jakým zcela určitě značka Prada je, mění své zažité funkce. Do konce roku plánuje vyměnit své vedení.

Ať už to nazveme změnou nebo posílením týmu a firemního hospodářství, značka Prada udělala krok ku restrukturalizaci. Předseda značky, Carlo Mazzi potvrdil, že se společnost snaží vytvořit strukturovanější organizaci řízení a to do konce letošního roku.

Kreativní ředitelka Miuccia Prada je v současné době na pozici generálního ředitele, dlouholetý finanční ředitel Donatello Galli opustil společnost v únoru, nahrazen Alessandrou Cozzani. I manžel Miuccia Prada, Patrizio Bertelli, jako jeden z hlavních manažerů se až doposud plně podílel na každém detailu značky. Jak tomu bude dál, zatím nevíme, změny se ale jistě projeví všude.

Záměrem značky je posílit výkonný tým s ohledem na globální expanzi společnosti i s ohledem na rostoucí počet značek, mezi něž patří i Miu Miu a Car Shoe. Hlavním podnětem je však pomalejší růst prodeje posledních let a to zejména v kategorii koženého zboží. Společnost tedy zavedla i přísnější kontroly nákladů.

Za poslední rok dosáhly tržby značky Prada 3,54 miliardy euro, zatímco o rok dříve to bylo 3,55 miliardy euro. Prodeje společností Miu Miu a Car Shoes stouply o 10 a 14 procent, zatímco značka Prada téměř stagnuje. Veškeré výsledky jsou alarmující, a je načase s tím něco dělat.

„V nadcházejících měsících bude Prada Group soustředit svou energii na rozvoj nových obchodních a marketingových iniciativ, s cílem udržet organický růst, a to i prostřednictvím rozsáhlého projektu digitálně posílit dialog s našimi zákazníky,  řekl Bertelli. Společnost se tedy více zaměří na technologii v rámci svých služeb i na sociální média od Instagramu až po Twitter.

 

Mohlo by vás zajímat