Přitažlivost Ferrari využívá společnost k vybudování své módní značky

Přitažlivost Ferrari využívá společnost k vybudování své módní značky

Luxusní životní styl značky Ferrari udává jasný směr i cíl. V předvečer milánského týdne mužské módy představila značka svou aktuální kolekci.

foto: Dominique Maitre / s laskavým svolením značky Ferrari

Od vývoje elektromobilů až po hledání vodíkového paliva a dosažení uhlíkové neutrality do roku 2030, přichází Ferrari s budováním luxusního životního stylu i v rámci módy.

„Ferrari je ve svém jádru luxusní společností a nejvýraznější a nejinovativnější luxusní značkou a vidíme, že před námi leží obrovské příležitosti v dalším rozvoji životního stylu,“ řekl v rozhovoru pro magazín WWD John Elkann, předseda představenstva Ferrari. „Nikdy neděláme kompromisy, chceme být bezkonkurenčním výrazem pro italskou dokonalost.“

Výkonný ředitel Ferrari, Benedetto Vigna zdůraznil, že do roku 2026 chce Ferrari zdvojnásobit své tržby v divizi životního stylu prostřednictvím luxusního zboží, zážitkových parků a muzeí či sběratelských předmětů, a to vůči tržbám z roku 2019. Poznamenal také, že Ferrari je plně oddáno tomu, čemu věří a snaží se touto cestou oslovit širší publikum. Během proslovu jmenoval Vigna novou posilou kreativní návrhářku Carle Liuni, která dříve pracovala pro Pandoru.

Ferrari zaznamenalo v letech 2018 až 2022 omlazení své věrné zákaznické základny a 60% nárůst nových sběratelů s 25% nárůstem průměrného počtu vozů. To je považováno za potenciální nový okruh zákazníků pro luxusní módu značky, stejně jako nové klíčové regiony, jako je Asie.

„Ženy mají také stále větší zájem o naše zboží, stávají se našimi ambasadorkami a pomáhají ovlivňovat nákupy,“ řekl Benedetto Vigna a dodal, že globální apetit po luxusu roste, ale trval na tom, že Ferrari vyrábí „jedinečná auta a jedinečné produkty“ a přizpůsobuje motto zakladatele Enza Ferrariho dodávat „o jedno auto méně, než požaduje trh“ i v divizi životního stylu, aby udržela exkluzivitu. Ferrari mění pozici své módní značky, zefektivňuje její distribuci, otevírá dva obchody v USA a omezuje své licence. Dále klade důraz na své tematické parky, jako je Ferrari World v Abu Dhabi a svou proslulou a nedávno zrekonstruovanou restauraci Il Cavallino, pojmenovanou po symbolu vzpínajícího se koně značky.

 

Mohlo by vás zajímat