Proč tolik značek spolupracuje s Disney?

Proč tolik značek spolupracuje s Disney?

V poslední době se se spolupracemi se značkou Disney roztrhl pytel. Co přivádí velké nadnárodní módní a kosmetické značky k myšlence, že na Disney utáhnou větší množství zákazníků?

Najednou všichni začali uzavírat spolupráce se značkou Disney. A rozhodně se nebavíme jen o řetězcích, ale i o větších high-end značkách. Hned ze začátku si vyjmenujme napříkald Kenzo, Sephora, Marc by Marc Jacobs, Herschel a Kate Spade. Pro představu nám tyto jména bohatě stačí, abychom vám nastínili, jak mohutná vlna Disney v módě a kosmetice aktuálně je. Nejvíce značek se stále zajímá o Mickey Mouse s jeho kamarády, i přesto, že už je mu 88 let. Za ním se pak umisťují aktuální pohádky jako je třeba Hledá se Dory nebo Alenka za Zrcadlem. Mickeyho představila naposledy ve své kolekci limitované řady kosmetiky Sephora a Minnie zase newyorská značka Kate Spade.  

A teď k tomu, co vlastně všechny ředitele ohromných značek táhne k uzavírání spoluprácí s pohádkovou značkou Disney? Jsou nadšení tolik ikonickými postavičkami Disney, které už desítky let představují svůj styl a znají je lidé po celém světě. To je ta pravá odpověď, proč jim kolaborace s Disney za to stojí. Získávají tím nové zákazníky a vydělávají více. Speciálně kosmetické značky lákají na další benefit - pomocí řasenky z kolekce Alenky za Zrcadlem na dokonale dlouhé a načechrané řasy, nebo pomocí červeno-černo-bílé kolekce na roztomilý styl inspirovaný Minnie. V neposlední řadě společné spolupráce představují jakousi další možnost high-low spolupráce, která dostane značku mezi více lidí a rozšíří její působení. 

fashionista.com

Mohlo by vás zajímat