Profesionální styling šperků v podzimní kampani Tiffany and Co.
Od koho jiného by si žena mohla přát šperk než od Tiffanyho? Ne každá z nás si ho může dovolit, inspirovat se podzimní kampaní však můžeme všechny!
První kampaň nového kreativního ředitele Reeda Krakoffa jde ve stopách jeho předchůdců. Snímky zabírají portrét a zároveň detail ruky se šperky a nechybí signifikantní odstín značky s logem. Čím se nový ředitel může pochlubit celému světu, je brilantní obsazení kampaně: Zoë Kravitz, Janelle Monáe, Elle Fanning, St. Vincent, Cameron Russell a David Hallberg. Podprahovou myšlenkou fotografií pod názvem There's Only One s tolika slavnými osobnostmi bylo demonstrování inteligence osobitého stylu, jedinečného talentu a nulového strachu ze sebeprezentace. Každá z tváří kampaně totiž srší jedinečností a vlastním stylem. Tiffanyho kampaň mezi nejrůznějšími konkurenčními kampaněmi z módní branže konečně přišla s hlubším významem a my děkujeme!
fashionisers.com