Proklouzněte do pohádky společně s podzimní kampaní Dolce&Gabbana
Pojďte si prohlédnout podzimní a zimní kampaň italské dvojice Dolce&Gabbana a lehce tak proniknout do lesa, ve kterém se odehrává pohádkový příběh.
Ty nejluxusnější světové značky připravují pro každou sezónu novou kamapaň a nejčastěji je její součástí i krátký film. Dolce&Gabbana pro letošní podzim nebyla výjimkou. Příběh, který se v kampani odehrává je dozajista pohádkový. Ostatně pohádky vždy byly skvělou inspirací pro slavné značky a velká návrhářská jména.
Italská značka Dolce&Gabbana zobrazuje ve filmu postavy z vyšší společnosti, nejspíše z královského dvora. Reklama je vystavěná na opacích, jelikož film je z prostředí hlubokého lesa, kam by se jen tak vyšší vrstva zvyklá na pohodlí královského krbu jen tak nepodívala. V kampani jsou samozřejmě vidět nádherné šperky, film je doprovázen i fotografiemi kolekce brýlí. Za zmínku stojí jistě také makeup!
Film začíná nápisem Once upon a time, tudíž stejně jako naše pohádky začínají spojením Bylo nebylo... Kamera nejdříve zabírá blonďatou dívku v kapuci posázené drahými kameny. Pak se střídají pohledy na jednotlivé osoby - někteří muži jsou oděni jako vojenská stráž, jiní mají brnění, další jako by z oka vypadli elegantně upraveným mladým mužům té doby. Nechybí král ani královna, sluhové ani princezny. Film je doprovázen zvuky zpívajících ptáků. Příběhem se proplétají zamilované pohledy, bujaré hostiny a dobrá nálada.
Video určitě stojí za zhlédnutí!
Zdroj: dolceandgabbana.com
youtube.com