Provokativní kampaň Calvin Klein - není to už příliš?
Jarní kampaň celosvětově známé značky nás zaskočila. Její přílišná otevřenost by snad ani tolik nevadila, ale pojetí fotografií tomu celému zrovna nepomohlo. Tohle prostě ne.
Nejde jen o to, že je jarní kampaň Calvin Klein provokativní. S čím už si nevíme rady, je nevkus. Celkem desítky různých detailních snímků se seskupují v odlišných barevných úpravách do jedné velké zmatené koláže. Modelka zasunující si ruku do spodního prádla, focená zespodu ve volné sukni i v provokujících pózách s nanukem a rozkrojeným grepem, které skrývají určitou symboliku, se staly hlavním směrem celé kampaně. Calvin Klein se snaží vyvolat provokaci se sexuálním podtextem. Zda značka tímto krokem dosáhne přesně toho, co očekávala, pochybujeme. Jenže kolikrát platí, že špatná reklama je tou nejlepší reklamou.
Třeba to bude případ i jarních fotografií Calvin Klein. Vůbec v momentě, až jim je zase některé země zatrhnou publikovat...
fashiongonerogue.com