Provokativní kampaň Guess na podzim 2016

Provokativní kampaň Guess na podzim 2016

Provokativní kampaň je už pro značku Guess stálicí, na kterou její marketing pravidelně sází. Nás to nepřekvapilo, ale bujaré ohlasy stále přicházejí. To zřejmě znamená dostatečný stupeň potřebného zviditelnění. 

Když jednou odhalíte opálené tělo modelky, necháte spadnout triko trochu níže, dovolíte upřený svůdný pohled, vytvoříte kontrast mezi holým tělem a zimním kabátem a přidáte dobré pozadí, dosáhnete zaručeného úspěchu. Ženy budou obdivovat kromě hezkého oblečení i poutavý koncept a o kampaň na čistě ženské oblečení se budou najednou zajímat také muži. Marketingový krok za jedna. Italská značka Guess, která se řadí mezi střední třídu v módním průmyslu, už se ovšem s tímto konceptem zapsala několikrát. Naposledy poutala na hluboké výstřihy a odhalenou kůži v letní kampani. Podzim teď přišel v totožné podobě, jen letní lehké oblečení bylo vyměněno za kůži, kožešinu, leopardí vzor a denim. Jako tvář si vzala slavnou Hailey Baldwin, která k potřebné popularitě pochopitelně přidala. Tudíž se kampaň nemohla nepovést a je zřejmé, že Guess ani trochu neexperimentoval a vše vsadil na ozkoušené triky, které táhnou lidi. Jenže dejte polonahou modelku do kampaně jednou, dvakrát, třikrát a počtvrté už to bude docela nuda. Efekt něčeho nového a jindy nepřípustného se vytratí. 

Ale zatím nás to ještě baví.

Zatím





fashiongonerogue.com

Mohlo by vás zajímat