PUMA a Modibodi představují řadu dámského spodního prádla pro období menstruační periody
Nepropustné menstruační prádlo a sportovní oblečení pro ženy pro aktivní dny vytvořily značky PUMA a Modibodi. Jejich cílem je pomoci ženám udržet se aktivní a v pohodlí i během menstruace
foto: se svolením PUMA
PUMA společně s Modibodi věří, že každý, kdo se chce věnovat cvičení nebo sportu, by měl dostat příležitost zůstat aktivní a sportovat. Tato myšlenka podněcuje motivaci exkluzivního globálního partnerství PUMA x Modibodi v rámci platformy „She Moves Us".
„I v 21. století ženám menstruace stále brání ve sportování. Studie odhalily, že účast dívek ve sportu klesá z 69 procent (ve věku 11-12 let) na 45 procent (ve věku 13-15 let). Navíc jednorázové plasty z hygienických výrobků na jedno použití mohou ještě stovky let znečišťovat životní prostředí," uvedla Erin Longinová, globální ředitelka pro RUN/TRAIN ve společnosti PUMA. „Jako globální značka jsme považovali za důležité přispět k řešení tohoto problému. Spolupráce PUMA x Modibodi umožňuje ženám zůstat aktivní, aniž by se musely obávat protečení a zároveň snižuje jejich měsíční odpad z menstruačních pomůcek."
foto: se svolením PUMA
Jednorázové menstruační pomůcky znečišťují životní prostředí a jsou dlouhodobě dražší než jejich opakovaně použitelné a udržitelné protějšky. Kolekce PUMA x Modibodi je navržena tak, aby se dala používat opakovaně. Nahrazuje potřebu jednorázových vložek a tamponů, přičemž zajišťuje ženám maximální pohodlí, ochranu před zápachem a únikem všech tekutin (nejen menstruačních). Patentovaná technologie Modibodi Modifier Technology™ toho dosahuje díky měkké vrchní vrstvě z merino vlny, která odvádí vlhkost a pot, rychleschnoucí absorpční střední vrstvě z mikrovlákna, která zadržuje tekutinu a zápach a dodatečné voděodolné ochraně ve spodní vrstvě.
„Žádná žena by neměla sedět stranou kvůli menstruaci nebo úniku moči," říká Kristy Chong, generální ředitelka a zakladatelka Modibodi. „Jsme nadšeni, že můžeme se společností PUMA uvést na trh tuto kolekci a společně normalizovat menstruaci a vypořádat se tak se stigmatem, že ženy v době menstruace nebo při jakémkoli dalším úniku nemohou být aktivní."
foto: se svolením PUMA
V rámci globálního uvedení na trh budou PUMA a Modibodi spolupracovat s nizozemskou organizací Women Win, charitativním partnerem platformy PUMA She Moves Us. Značky prostřednictvím organizace věnují balíček pěti kalhotek pětseti dívkám a ženám v nouzi. Tento balíček ženě pokryje měsíční cyklus a zároveň vydrží až čtyři roky. S menstruačními kalhotkami PUMA x Modibodi se budou moci ženy i dívky dále sebevědomě účastnit sportu a života, aniž by jim v cestě stály úniky tekutin.
První kolekce menstruačního spodního prádla PUMA x Modibodi bude k dostání online v květnu 2022.
foto: se svolením PUMA