Puma obléká baletní soubor New York City

Puma obléká baletní soubor New York City

Značka Puma podepsala oficiální spolupráci se souborem 92 tanečníků z New York City Ballet.

Dlouholetá dohoda poskytne značce zkušenosti v rámci sportovního oblečení. Využije tak příležitosti otestovat funkčnost vs. výkon nových výrobků. Soubor New York City Ballet bude vystupovat v tištěných i digitálních kampaních značky.

„Toto partnerství přináší značce Puma velkou řadu velvyslanců – lidí, kteří jsou skutečnými vrcholovými sportovci a kteří oplývají kreativním myšlením. Jsou to světoví umělci, kteří využívají své tělo ve větší míře a efektivněji než kdokoli jiný na světě,“  řekl Adam Petrick, globální ředitel značky PUMA.

První kolo reklam Puma obsadí z New York City Ballet sólista Savannah Lowery a dále pak baletní členové Olivia Boisson, Meagan Mann, Unity Phelan a Mimi Staker. Reklamy v tisku i v digitálních médiích budou obsahovat nejenom klasické sportovní oblečení, ale i doplňky jako například návleky.

„Celkově náš přístup v práci s NYCB je pozvednout mladší tanečníky, mladší tvůrce a choreografy a naším cílem také je pomoci podpořit umělce zítřka. Skutečně jim pomáhat při vzdělávání ve společnosti zítřka. Máme velký zájem, který má nové neotřelé nápady," řekl Petrick.

Staker, člen baletního uskupení, který se stal učněm v roce 2013, řekl o své první zkušenosti s Puma oblečením: „Tyto legíny jsou super flexibilní a pohyblivé, nosím je na mém trikotu. Je to skoro jako nosit punčocháče, jen o trochu silnější.“

I když si spoustu lidí myslí, že balet jako umělecká forma umírá, je tomu právě naopak. Balet je u svého znovuzrození a roste. Navíc se snaží oslovit mladší publikum ve způsobu líčení, tance i sociálních médií. Lidé tak vidí, co dělá soubor v zákulisí a jsou jim blíže.

Erin Baiano

 

Mohlo by vás zajímat