PUMA podpoří hlasy mladých lidí jejich zapojením do projektu "Voices of a RE:GENERATION"

PUMA podpoří hlasy mladých lidí jejich zapojením do projektu "Voices of a RE:GENERATION"

Projekt se zaměřuje na udržitelnost pro nastupující generaci a reaguje na průzkum, jehož výsledky říkají, že mladí chtějí, aby značky přijímaly více závazků, lépe informovaly o svých cílech a byly v této oblasti transparentnější.

Iniciativa PUMA "Voices of a RE:GENERATION" nabízí mladým inovátorům možnost podílet se na udržitelnější budoucnosti. 

PUMA představila novou iniciativu, jejímž cílem je rozvíjet smysluplnou cestou udržitelnosti značky a propojit ji s názory a požadavky nastupující generace. Projekt s názvem Voices of a RE:GENERATION odstartuje PUMA spoluprací se čtyřmi mladými ekologickými nadšenci z celé Evropy a USA po dobu jednoho roku.

Jako součást trvalého závazku PUMA Forever Better budou čtyři zástupci RE:GENERATION spolupracovat se značkou na tom, aby její cesta směrem k ještě větší udržitelnosti dávala nové generaci smysl a oslovovala ji. Navíc budou ambasadoři iniciativy informovat o tom, jak může značka v souladu se svými cíli "10 pro 25" prosazovat udržitelnost ve větší míře. Práce bude probíhat formou otevřeného poradenství. Zástupci iniciativy budou sdílet své názory i postřehy a zaměří se také na oblasti, v nichž má značka prostor pro zlešpování.

Iniciativu Voices of a RE:GENERATION značky PUMA budou reprezentovat

Alice Aedy je britská vizuální tvůrkyně, dokumentaristka a spoluzakladatelka Earthrise Studio, mediální společnosti zaměřené na lidské příběhy z předních linií klimatických změn. Druhým zástupcem iniciativy je Andrew Burgess, americký upcyklér, který se rozhodl změnit způsob, jakým lidé konzumují oblečení a módu prostřednictvím svých vlastních výtvorů. Luke Jaque-Rodney je německý vloger zabývající se udržitelným a zdravým životním stylem, který zkoumá způsoby, jak ještě více zlepšit udržitelný život. Čtveřici uzavírá Jade Rochefrancouzská vizuální umělkyně a kreativní konzultantka, která spolupracuje se značkami na zlepšení způsobu jejich komunikace.

"Udržitelnost je velmi neatraktivní, technická, ale velmi důležitá činnost s dopadem na lidi i planetu. Je to bezesporu nesmírně složité téma. Je hlubší než jen materiály nebo emise; jde o lidi a procesy, které se snaží v zákulisí realizovat kroky k větší udržitelnosti. A jde také o to, jak autenticky to značka jako je PUMA komunikuje," řekla zástupkyně iniciativy Alice Aedy.

Nová iniciativa navazuje na závazek značky zajistit, aby aktivity značky PUMA v oblasti udržitelnosti byly srozumitelné pro všechny, především pro nastupující generaci. Zejména poté, co průzkum realizovaný značkou PUMA ukázal, že 71 procent mladých lidí má pocit, že jejich hlas není v oblasti životního prostředí vyslyšen a přáli by si, aby značky přijímaly více závazků (49 procent), lépe komunikovaly své cíle (40 procent) a byly transparentnější (34 procent).

Alice Aedy / foto se svolením PUMA

V průběhu roku 2023 se bude skupina PUMA Voices of a RE:GENERATION setkávat s Anne-Laure Descours, ředitelkou pro zásobování PUMA a týmem pro udržitelnost, aby spolupracovali a prezentovali své upřímné názory. Společně budou hledat vhodné způsoby, jimiž bude možné zpětnou vazbu v rámci obchodní strategie a strategie udržitelnosti společnosti PUMA realizovat. Zároveň budou využívat platformu ambasadorů k transparentnímu a autentickému předávání informací o úsilí společnosti PUMA světu.

"V rámci spolupráce se budeme zabývat otázkou, zda je možné, aby se do tohoto projektu zapojili take lidé. Vždy jsme náš pokrok v oblasti udržitelných postupů dokumentovali a komunikovali. Naše účast na konferenci Conference of the People však poukázala na skutečnost, že informace, které sdílíme, nejsou pro další generace vždy snadno pochopitelné. Uvědomujeme si potřebu změny a jsme odhodláni učinit udržitelnost přístupnější a transparentnější pro všechny. Iniciativa Voices of a RE:GENERATION je naším prvním krokem ke zlepšení tohoto stavu," řekla Anne-Laure Descoursová, ředitelka pro zásobování PUMA.

Iniciativa Voices of a RE:GENERATION je jen dalším krokem v dlouholetém vývoji společnosti PUMA. V roce 2022 se značka umístila na předních místech žebříčku udržitelnosti Business of Fashion, finančního žebříčku Platform on Living Wage a žebříčku FTSE4Good v rámci svých odvětví. Byla zařazena do globálního žebříčku 100 nejudržitelnějších společností Corporate Knights, udržela si své trojité hodnocení A u MSCI a svůj prvotřídní status u ISS; dvou předních ratingových agentur pro udržitelnost. Agentura Reuters ji rovněž zařadila na druhé místo v daném odvětví a v rámci srovnávacího hodnocení udržitelnosti agentury S&P společnost PUMA poprvé od roku 2010 překonala všechny ostatní sportovní značky.

Mohlo by vás zajímat