PUMA SE OPĚT SPOJUJE S FITFAB STRONG A SPORTISIMEM

PUMA SE OPĚT SPOJUJE S FITFAB STRONG A SPORTISIMEM

PUMA navazuje na úspěšnou spolupráci s projektem FITFAB Strong a se Sportisimem a společně představují tréninkovou kolekci PUMA Fit. FITFAB Strong se stanou dalšími českými ambasadorkami značky PUMA.

Tréninková kolekce PUMA Fit

Globální sportovní značka PUMA představuje v lokální kampani s fitness projektem FITFAB Strong svou novou tréninkovou kolekci PUMA Fit, jejíž globální tváří je hvězda fitness světa sociálních sítí Pamela Reif. Kolekce s výrazným brandingem a funkčními prvky má za cíl spojit styl s výkonem a posunout tak každodenní tréninkovou rutinu o úroveň výše. PUMA Fit bude k zakoupení nejen v obchodech Sportisima, největšího řetězce se sportovním vybavením v ČR. FITFAB Strong, český fitness projekt, který dlouhodobě inspiruje a podporuje českou veřejnost směrem ke zdravému životnímu stylu, vznikl v roce 2017. Od té doby bylo vytvořeno již osm různě zaměřených online fitness programů a jeden dětský. Hlavním cílem projektu je zprostředkování pohybu každému, nehledě na životní situaci:

„Naším cílem je již pátým rokem dokazovat, že pohyb může být dostupný každému, a proto jsou všechny naše programy dostupné zcela zdarma na YouTube. Z původního ambiciózního, ale nesmělého plánu natočit čtyřtýdenní fitness program, vzniklo něco, co naprosto předčilo má očekávání. FITFAB Strong je také komunita, v níž je místo pro každého, kdo potřebuje najít motivaci, podpořit, načerpat inspiraci a dál se rozvíjet. Komunita roste a FITFAB Strong s ní, a proto nás v říjnu čeká natáčení dalšího – jubilejního desátého – fitness programu,“ říká zakladatelka Andy Voříšková.


Zdroj: se svolením Puma

Motivace k tréninku

„Stylové oblečení na trénink je něco, co může zejména ženy motivovat začít se cvičením anebo jen oživit zajetou tréninkovou rutinu. Ať už tak či tak, kolekce PUMA Fit spojující stylové střihy a funkčnost je přesně tou motivací pro všechny, kteří ještě s cvičením nezačali. Ostatním příznivcům fitness nabízí trendy řešení s inovativními technologiemi podporujícími každý pohyb,“ říká Lucie Hložánková, Communication Marketing Manager, PUMA Czech Republic. Kolekce představuje sportovní podprsenky, legíny a crop trička s dlouhým rukávem v černobílé a růžové verzi. Pánská část přináší trička, kraťasy a mikiny opět v nadčasové černobílé doplněné designovou temně zelenou. Pro lokální verzi kampaně vznikly originální fotky a videa trenérek FITFAB Strong (Andy Voříškové, Andrey Mokrejšové, Katharine Selešiové a Nikoly Kněžourové). Pánskou část kolekce PUMA uvedla v září ve spolupráci s ambasadorem Benem Cristovao.


Zdroj: se svolením Puma

 

Podporovat a inspirovat

Jedním z dlouhodobých cílů značky PUMA je v rámci globální platformy She Moves Us podporovat všechny ženy a inspirovat je k odvaze jít si za svými sny. Její základy stojí na silných ženách, ambasadorkách PUMA, které se nebály jít za vlastními touhami. Od zpěvačky Dua Lipa přes fotbalistku Nikkitu Parris až po zpěvačku se slovenskými kořeny Zeu. „Máme moc velkou radost, že můžeme v rodině She Moves Us přivítat trenérky FITFAB Strong, které svou snahou motivovat k aktivnímu a zdravému životní stylu a edukovat, přímo ztělesňují esenci She Moves Us,“ říká Lucie Hložánková za PUMU a zakladatelka FITFAB Strong Andy Voříšková dodává: „Chceme toto výjimečné propojení spojit s oslavami pátého výročí FITFAB Strong, kam zveme všechny, aby si s námi přišli zacvičit, pobavit se a něco se dozvědět o sportu a výživě.“


Zdroj: se svolením Puma

Mohlo by vás zajímat