PUMA VE SPOLUPRÁCI S JANEM BICANEM PŘEDSTAVUJE KOLEKCI HORSKÁ DRÁHA

PUMA VE SPOLUPRÁCI S JANEM BICANEM PŘEDSTAVUJE KOLEKCI HORSKÁ DRÁHA

Puma opět přichází ve spolupráci s českým designérem a kreslo-malířem Janem Bicanem s originální kolekcí s názvem Horská dráha, která je inspirována životem samotným. Po první spolupráci  limitované kolekci mikin, je to již druhý počin, který poukazuje na životní podstatu a dění ve společnosti.

Sympatická podpora lokálních umělců

Globální značka Puma kontinuálně podporuje lokální talenty, nejen ve světě sportu, ale také ve světě umění a designu. Díky tomu vznikají nadčasové lokální spolupráce. Po úspěšné spolupráci s mladým umělcem Janem Bicanem, se kterým v roce 2020 vytvořili odvážnou kolekci mikin pracující s tématem analogie života zvířat v zajetí, s nutnou izolaci společnosti v době pandemie. Nyní přichází s tématem nahlížejícím na život optikou metafory horské dráhy, která může být vnímána také jako metafora ke společenskému dění posledních let. S Horskou dráhou se obě strany posouvají ještě blíže k upcyklingu, který je součástí DNA obou brandů.


Zdroj: se svolením Puma

„Spojení ikonických mikin PUMA, trendu upcyklace a umělecké vize Jana Bicana nemohlo dopadnout lépe. Máme velkou radost, že se s PUMOU můžeme podílet na zhmotňování vizí odvážných umělců, jako je Honza a nabídnout tak jedinečné kousky, které budou navždy symbolem propojení rukopisu talentovaného českého umělce s důvěrou progresivní globální značky,“ dodává ke spolupráci marketingová manažerka Lucie Hložánková.

Mladý kreativec

 Jan Bican je teprve čtyřiadvacetiletý talentovaný kreativec, který je výrazným zástupcem nové generace žijící dle vlastních pravidel. „Jmenuju se Honza a oficiálně jsem ekonom. Bohudík ani tělem, ani duší! Účetnictví rozumím asi jako astronomii a daňové přiznání ovládám tak skvěle, že si ho radši sám nedělám. Předávat moje kresby a malby za hranice mého skicáku nebo plátna. Nejen pověsit nad sedačku, ale přímo na sebe, svoje oblečení nebo doplňky,“ popisuje svou tvorbu umělec Jan Bican. Inspirací pro vytvoření kolekce se Honzovi stal život sám, respektive holistická životní filozofie, kterou symbolizuje ústřední motiv postavy, jež z kalichu popíjí slasti i strasti života a symbolizuje tak jeho dualitu. Je si vědoma toho, že oba tyto protichůdné póly k životu prostě patří a společně vytváří harmonii bytí – koktejl trajektorie životní horské dráhy.


Zdroj: se svolením Puma

„Z opětovného spojení se značkou PUMA mám obrovskou radost. Tentokrát společně přinášíme podzimní must haves, které potřebujete ve chvílích, kdy vám vlají vlasy a adrenalin s potem vytváří žár pomalou cestou nahoru. Stejně tak jako když jedete strmě dolů. Chlad, strach a samota se připomínají v intenzivních vlnách.  Kdo by se v tom neviděl. Inu, ne nadarmo se tomu říká život. Horská dráha,“ popisuje esenci spolupráce autor Jan Bican. Kolekce Horská dráha obsahuje klasické mikiny, cropped mikiny a klasická trička z kolekce PUMA BETTER – vše je doplněné nezaměnitelným uměleckým rukopisem Jana Bicana. V kampani ke kolekci se objevují interpreti jako Zea či Dominika Hašková, moderátorka Martina Bechyňová, Adam Zak a sám autor Jan Bican. Kolekci nafotili Jakub Zeman v nově otevřeném pražském hotelu Andaz Prague. Kolekce je rozhodně letošním must have. Mít v šatníku pohodlný kus oblečení s uměleckým rukopisem je módním potěšením.

Produkty z kolekce Bican x PUMA jsou dostupné v limitovaném množství od 5. 10. na webových stránkách janbican.cz

Mohlo by vás zajímat