Nejnovější jména značky adidas se spojují v nové celosvětové kampani, aby pomohly odbourat negativní tlak ve sportu

Nejnovější jména značky adidas se spojují v nové celosvětové kampani, aby pomohly odbourat negativní tlak ve sportu

Adidas v nejnovější celosvětové kampani spojuje nejslavnější jména planety. Cílem je vytvořit optimistickou atmosféru sounáležitosti, aby i amatérští sportovci uvěřili, že zvládnou překonat tlak a stres a naplnit svůj sportovní potenciál.

Novou celosvětovou kampaň této značky inspirovaly pocity a názory zákazníků z celého světa. Mnohým z nich totiž negativní tlak kazí radost ze sportu. adidas vydá celou řadu informačních materiálů, mezi nimiž budou rady a návody, osobní příběhy sportovců a názory odborníků. Tím vším chce pomoci milovníkům pohybu všech úrovní odbourávat stres. 

O tomto víkendu proběhne jedna z nejdůležitějších událostí sportovního kalendáře. Zároveň adidas odstartuje novou kampaň filmem, který vzdává hold schopnosti sportovců vyrovnávat se s nesmírným tlakem. Zahráli si v něm Pat Mahomes, Trinity Rodmanová, Lionel Messi, Linda Caicedová, Jude Bellingham, Anthony Edwards, Rohit Sharma a hráči novozélandského národního rugbyového týmu All Blacks. 

Na pozadí proslulé nadčasové hymny „Under Pressure“ od skupiny Queen a Davida Bowieho film každodenní život sportovců, v němž čelí neustálé tíze očekávání a perou se s hranicí možností, vše však překonají s nadšeným výkřikem, který všechny spojuje: „You Got This“ (To zvládneš!) Devadesátisekundový film vrcholí poctou hvězdné sestavě adidas, která během nejvypjatějších sportovních okamžiků odvádí špičkové výkony. 

Od Judea Bellinghama, když skóroval za Real Madrid během jeho prvního tažení Ligou mistrů UEFA, až po Emmu Malewskiovou, která na mistrovství Německa 2022 předvedla bezchybný seskok z kladiny… Všichni sportovci ukazují, jakými metodami zvládají tlak, a snaží se k tomu inspirovat i amatérské sportovce.

zdroj: se svolením adidas

Značka adidas spojila síly se skupinou vědců zvanou neuro11, která se zabývá neurovědou vrcholového sportu. Společně chtějí ukázat, jak profesionální sportovci zvládají tlak, a připravit na toto téma praktické rady. Tato část kampaně si klade za cíl prostřednictvím záznamu mozkové aktivity amatérských i profesionálních sportovců a sportovkyň spolupracujících se značkou adidas ukázat, jak se světová špička při sportu vyrovnává s tlakem. Zúčastní se například Emiliano Martínez, Ludvig Åberg, Nneka Ogwumikeová, Rose Zhangová a Stina Blacksteniusová. 

zdroj: se svolením adidas

Florian Alt, Globální Komunikační Viceprezident ve společnosti adidas, k nové kampani prozradil:

„V letošním roce se uskuteční řada významných sportovních událostí, díky nimž naše rodina adidas nepochybně inspiruje celou novou vlnu sportovců. Připravili jsme proto kampaň, díky níž se mladí hráči dokáží vyrovnat s překážkou, která se nevyhne nikomu – tedy tlaku. Chceme jim vrátit radost ze sportu a povzbudit je prostým poselstvím – You Got This (To zvládneš).“

Kampaň bude dále zahrnovat průběžný seriál se sportovci z celé řady disciplín, ale také události i akce, kterých se budou moct zúčastnit zákazníci a zákaznice. Díky mimořádnému využití médií na mnoha platformách po celém světě kampaň osloví lidi po celém světě. Mohou se těšit na velkolepé venkovní akce ve velkých městech a na různých významných místech.

Mohlo by vás zajímat