Raf Simons debutuje u Calvin Klein s jarní kampaní
Kampaň dostala jméno „American Classics“. A není to jen nové logo, které značku vyznačuje.
Vize úspěšného návrháře Rafa Simonse u světově oblíbené značky Calvin Klein se začíná tvarovat do zřetelných obrysů. Jarní kampaň roku 2017 přináší nejenom americký odkaz a hlubokou myšlenku, ale také vyjádření samotného návrháře.
Kampaň nafotil Willy Vanderperre ve smyslu zachycení několika módních kousků společně se slavnými americkými umělci od Andyho Warhola, Sterlinga Ruby, Richarda Prince až po Dana Flavina. A že současných děl v podobě obrazů je v kampani vlastně více než samotné módy, můžeme vidět na první pohled. Bílé pánské slipy a džíny hrají hlavní roli v rámci módního pohledu.
„Je to oslava kultovního spodního prádla a džín Calvin Klein, které potvrzují jejich status a ukazují je ve světě umění,“ řekl Simons v prohlášení. Kampaň tak vyjadřuje klasické oděvy vybudované od základu americké módy vedle uměleckého ztvárnění Marilyn Monroe, plechovek s polévkou Campbella a další části uměleckého světa Spojených států.
Simons se rozhodl pro velké změny módního domu Calvin Klein, přesto se drží určitých kořenů a historie této země.
fashionista.com