Reklamní kampaň Tiffany & Co. Freja in the City
Světový klenotnický dům Tiffany & Co. spouští reklamní kampaň v novém kabátě a s novou tváří Frejou Beha Erichsen.
S příchodem nové kreativní ředitelky Francescy Amfitheatrof se ve světovém klenotnickém domě Tiffany & Co. dějí věci.
Po slavnostním otevření nové vlajkové prodejny na Champs-Élysées v Paříži, či záměru nové kreativní ředitelky obměnit standardní tyrkysovou barvu tolik charakteristickou pro klenot jménem Tiffany & Co., se objevuje další zásadní změna, a sice v propagaci.
Americký klenotnický dům totiž právě spouští reklamní kampaň s názvem "Freja in the City", která sice propaguje novou kolekci Tiffany T šperků pro sezónu podzim/zima 2014, ale koncepce je zcela odlišná od té z předchozích let. Zatímco jsme byli zvyklí vídat „vyšperkované“ modelky sedící na pohovkách či v křeslech zasazených do elegantních prostor, je nový koncept situován do prostředí velkoměsta.
Tiffany & Co. tedy nově přichází s kolekcí podzim/zima 2014, kterou dává celému světu na odiv dánská modelka Freja Beha Erichsen , coby nejnovější tvář značky v popředí monumentálního New Yorku.
Ať už jsou rozhodnutí nové kreativní ředitelky jakákoliv, stejně jako věrní fanoušci značky i my pevně věříme, že díky jejím bohatým zkušenostem povedou vždy správným směrem, i když se mohou na první pohled tvářit šíleně.
Slavností otevření vlajkové prodejny Tiffany & Co. v Paříži
Zdroj: vooz.com, youtube