Revoluce v dámských plavkách - tyhle plavky sednou každé ženě!

Revoluce v dámských plavkách - tyhle plavky sednou každé ženě!

Pro některé z nás je občas nakupování plavek na letní dovolenou noční můrou. Nová značka KITTY & VIBE však přišla s revolučními plavkami, které sednou ženám všech tvarů a velikostí.

Těžký život žen

Známe to všechny. Nová koupací sezóna přichází každý rok, a téměř každá z nás by si ráda na pláž pořídila nové plavky. Bez okolků však často zjišťujeme, že se nám za ten rok či dva rapidně změnila postava. Už se tedy necítíme konformně v mini bikinkách, ale nechceme si pořizovat plavky našich babiček. Nejde pouze o velikost, ale každá z nás má jiný tvar i další odlišnosti, které nás definují. A tak i přestože mohou mít 2 stejnou velikost, některé plavky sednou lépe, některé zase vůbec. Tak či tak je tento výběr velmi těžký. Značka KITTY & VIBE má však unikátní a originální řešení.

Jeden nápad mnoho žen

Značka KITTY & VIBE vznikla právě z nápadu vytvořit plavky pro ženy všech tvarů a velikostí, prostě jedinečný střih. Autorkou nápadu je marketingová specialistka Cameron Armstrong, která ještě před založením KITTY & VIBE pracovala pro L'Oreal. Její nápad vycházel z osobní zkušenosti, když ještě totiž před dvěma lety sama sháněla nové plavky na letní dovolenou. Marně! Jako specialistu na marketing ji pochopitelně zajímalo, proč je často pro zákaznice nákup plavek tak frustrující. A tak našla Armstrong díru na trhu, kterou se rozhodla naplnit. V první fázi sezvala všechny své kamarádky, kterým vzala jejich míry. Překvapivě po analýze odchylek od průměru zjistila, že ženy se nejvíce v tvaru a velikosti liší v oblasti klína.

Radost a praktičnost

Styl plavek není nijak speciálně designován. Cameron Armstrong se drží pořekadla, že v jednoduchosti je síla. Vychází totiž z toho, že obyčejného zákazníka, který neví o módě ani designu nic, nenadchnete propracovaným designem, ale právě praktičností, kterou skýtají právě plavky od KITTY & VIBE. Unikátnost značky KITTY & VIBE pojmenovala její zakladatelka jako "skryté velikosti". Cenově se snaží držet pod 100 dolarů za kus. Společnost vede Cameron Armstrong i přestože stále setrvává ve své původní práci. Do KITTY & VIBE vsadila vše, co má a věří, že má koncepce potenciál.

"Řekla jsem si: Co nejhoršího se asi může stát. Možná přijdu o všechny svoje úspory a budu se muset odstěhovat na chvíli zpátky k rodičům, ale co, stálo to za to," říká o těžkém začátku Cameron Armstrong.

Velmi zajímavou koncepci přinesla Cameron Armstrong i do procesu nakupování. Značka má vlastní link na Spotify, kde najdou zákaznice playlist speciálně vytvořený pro příležitost zkoušení plavek. Značka dokonce neuvažuje o rozšíření obchodu a chce zůstat při obchodním procesu - přímo k zákazníkovi. Cameron Armstrong totiž míní, že dokud si plavky nezkusíte například v bazénu nebo ve vaně, nevíte vlastně, zda vám opravdu sedí. A tato strategie se opravdu vyplácí. Spokojené zákaznice dělají značce obrovskou reklamu a na úpadek to zatím rozhodně nevypadá.

Fashionista; Kitty and Vibe; Teen Vogue

Mohlo by vás zajímat