Riccardo Tisci a jeho debut pro Burberry v jarní kolekci 2019
Riccardo Tisci ovládl značku Burberry. Z Givenchy odešel po více jak deseti letech a přijal spolupráci pro britský módní dům.
Od založení slavné značky Thomasem Burberrym roku 1856 se toho událo hodně. Firma během své historie měnila nejen logo, své zákazníky nebo postavení na poli módy, ale i kreativní ředitele. Ti uměli zahýbat celým vedením a také ovlivnit směr, kterým se celé toto britské dědictví neslo.
A to nás přivádí k debutu nového kreativního ředitele.
Riccardo Ticsi však ve světě luxusu není žádným nováčkem. Svou vyvolenost si pro unikátní post vysloužil díky svému předchozímu působení v Itálii ve slavném dómu Givenchy, kde pracoval 12 let. A velice úspěšně. Své o tom napovídá i neúčast tohoto velkého jména na pařížském Fashion weeku v březnu, který je odůvodněn právě díky přátelskému odchodu Ticsiho. „Chtěl bych Riccardu Tiscimu srdečně poděkovat za jeho přínos,“ sdělil generální ředitel LVMH Bernard Arnault a podotknul, že v jeho vizi hodlá Givenchy nadále pokračovat.
Ale zpět k Burberry. Riccardo je podle Marco Gobettiho, generálního ředitele londýnské značky, jedním z nejlepších návrhářů dnešní doby. „Jeho modely mají eleganci, která obsahuje směs luxusní módy a tzv. streetwear. Tato kombinace je pro dnešní klienty velice důležitá. Riccardovi kreativní vize posílí ambice, které pro značku Burberry máme, stejně tak jako posílí její pozici na trhu s luxusní módou,“ uvedl Gobetti.
Ricardo debutoval na londýnském Fashion weeku, kde ukázal všech svých 134 modelů v rámci kolekce Jaro/Léto 2019. Na mole v jeho modelech vystoupily a zazářily Kendall Jenner, Natalia Vodianova nebo Irina Shayk. Ty představily novou tvář prestižní značky, ukázaly její prudkou eleganci a uhlazenost. To jsou hesla, kterými se Riccardo chce řídit. Univerzalita se tedy spolu s top modelkami nesla ve jménu Burberry.
,,Chtěl jsem oslavit krásu, dědictví a eleganci, kterou jsem spatřil, když jsem poprvé přišel do Burberry,"
-Riccardo Tisci
Vogue.com