Riccardo Tisci vytvořil pro Burberry kontrast mezi elegantní a sportovní módou
Kreativní ředitel Riccardo Tisci se rozhodl propojit eleganci a pohodlnost. Logománie pokračuje. Stejně tak jako sportovní oděvy, které se staly regulérní součástí šatníků.
Při vytváření Pre-fall kolekce se Tisci neinspiroval ničím určitým. Pouze procházel staré archivy zakladatele módního domu Thomase Burberry. Nejdůležitější bylo vytvořit pánskou i dámskou kolekci, která bude vhodná pro všechny věkové kategorie a na různé události. Od slavností akce počínaje až po sportovní událost konče. Na sukně, hedvábné šátky a luxusní halenky natiskl loga značky nebo starou navigační mapu. Důvod byl prostý: Tisci chtěl šířit povědomí o módě a nové kolekci do celého světa.
Pro ženy vytvořil sukně do tvaru A s délkou po kolena, krajkové halenky s vázačkou, kožené bundy, elegantní růžové šaty do společnosti, boty do špičky nebo psaníčka a prostorné kabelky. Nebál se ale přidat kontrast a elegantní oděvy doplnil o sportovní módu. Nechyběly péřové bundy, legíny a body na cvičení. I pro muže vytvořil od každého něco: uhlazené obleky s košilemi střídaly sportovní bundy, maskáčové mikiny a oversized košile a tepláky. Základem bylo vrstvení.
Vogue.com, Hypebae.com, WWD.com